کد خبر : 22345
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1395 - 11:15

پیام تبریک فرماندار به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

فرماندار شهرستان فلاورجان  به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان فلاورجان ،متن پیام مهندس اصغر هدایت  فرماندار  فلاورجان به شرح ذیل است: بازگشت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷، نوید بخش تزلزل ابهت

فرماندار شهرستان فلاورجان  به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان فلاورجان ،متن پیام مهندس اصغر هدایت  فرماندار  فلاورجان به شرح ذیل است:
بازگشت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷، نوید بخش تزلزل ابهت تصنعی استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن شد و با آمدن روشنایی حق، دیو جهل و استبداد از میان رفت چرا که ” جاء الحق و زهق الباطل”. اینک در آستانه طلیعه فجر سی و هشتم و سالگرد بازگشت امام راحل به میهن اسلامی شاهد عزت امت اسلام در سراسر عالم و درس آموزی ملت ها از انقلاب اسلامی در خروش ایشان برای پایان دادن به ظلم و ستم فرعونیان هستیم و شاهد فجری دیگر بر اثبات جهان شمولی انقلاب عظیمی که با زعامت رهبری بزرگوار، دور اندیش و بصیر حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تا سپردن پرچم انقلاب حسینی به دست توانمند حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ورهایی بشریت از قیود استکبار جهانی به پیش می رود .
هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی، فرازونشیب ها و مراحل دشواری را گذرانده است ، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در مورد حفظ انقلاب بصورت مکرر، هم در وصیت نامه سیاسی – الهی و هم درسخنرانی هایشان تاکید فراوانی داشته اند. از جمله فرمودند:”به ملت غیور ایران توصیه می کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید”. همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) می فرماید: “ملت ما باید عظمت و قدرتی را که در سایه اسلام و وحدت و مجاهدت بدست آورده حفظ کند.
به حول و قوه الهی مردم همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان یک دل ویکصداجشن های پیروزی انقلاب اسلامی رابرگزار نموده وباحضور پرشور خوددر راهپیمایی روز۲۲بهمن برگ زرین دیگری برافتخارات نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود.
بدینوسیله ،سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را به ملت غیور ایران و مردم شریف وشهیدبرور شهرستان فلاورجان تبریک گفته وامیدوارم با محور قرار دادن معنویت، ارزشهای انقلاب اسلامی و اتحاد وهمدلی از نظام مقدس اسلامی بعنوان عطیه الهی به خوبی حفاظت نمائیم.
“والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته“
اصغر هدایت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc