کد خبر : 22445
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 13:56

تظاهرات و راهپیمایی های مردم شهرستان فلاورجان در زمان انقلاب (سال ۵۷)+تصاویر

خیابان‌های شهرستان فلاورجان  در سال‌ ۱۳۵۷، صحنه رشادت‌ها و  فداکاری‌های مردم بود. انقلاب اسلامی ایران که در سال ۱۳۵۷ به منظور ریشه‌کن کردن نظام سلطنتی شاهنشاهی پهلوی با مشارکت همه مردم و احزاب انجام گرفت، نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود. مردم در آن روزها بدون هیچ تکلیف بلکه همراه احساسی توأم

خیابان‌های شهرستان فلاورجان  در سال‌ ۱۳۵۷، صحنه رشادت‌ها و  فداکاری‌های مردم بود.
انقلاب اسلامی ایران که در سال ۱۳۵۷ به منظور ریشه‌کن کردن نظام سلطنتی شاهنشاهی پهلوی با مشارکت همه مردم و احزاب انجام گرفت، نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود. مردم در آن روزها بدون هیچ تکلیف بلکه همراه احساسی توأم با انزجار از حکومت شاهنشاهی و شور برای برقراری حکومتی اسلامی در جامعه به خیابان‌ها می‌ آمدند و شعار می‌دادند. حرکت‌های مردمی در خیابان‌ها، شاه را دچار بحران کرد و تصمیمات ضد و نقیض بسیاری را گرفت که از جمله آن‌ها، به گلوله بستن مردم و برقراری حکومت نظامی در شهرهای کشور بود. این اقدامات نه تنها جلوی حرکت مردم را نگرفت، بلکه مردم بیشتر از پیش به سخنان امام خمینی (ره) و فرمان هایشان، دل سپردند.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”37″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”1″ thumbnail_width=”550″ thumbnail_height=”330″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[تظاهرات مرد م شهرستان فلاورجان در سال ۱۳۵۷]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″].

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc