کد خبر : 22558
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 8:10

جمشیدیان: برای طلای اسکرچ خیلی تلاش کرده بودم 

  رکابزن جوان طلایی ایران گفت: مدال طلای اسکرچ انگیزه ام را برای مسابقه دیگرم بیشتر کرده است و البته انتظار کسب این مدال را هم داشتم . امیر حسین جمشیدیان درباره کسب مدال طلای اسکرچ جوانان آسیا بیان کرد: خیلی کار کرده بودم و انتظارش را داشتم که در این ماده مدال طلا بگیرم.

 
رکابزن جوان طلایی ایران گفت: مدال طلای اسکرچ انگیزه ام را برای مسابقه دیگرم بیشتر کرده است و البته انتظار کسب این مدال را هم داشتم
57434099.
امیر حسین جمشیدیان درباره کسب مدال طلای اسکرچ جوانان آسیا بیان کرد: خیلی کار کرده بودم و انتظارش را داشتم که در این ماده مدال طلا بگیرم. من یک مسابقه در رشته اومنیوم هم دارم که امیدوارم در آن نیز مدال طلا کسب کنم. 
او در مورد حریفان خود گفت: رقبای زیادی داشتم. یک رکابزن ژاپن مدال قهرمانی جهان داشت. رکابزن هنک گنگ سال گذشته نقره گرفته بود و رکابزن قزاقستان هم در ماده اومنیوم قهرمانی جهان هفتم شده بود. اما خدا راشکر در رقابت با آنها توانستم پیشی بگیرم. 
رکابزن جوان ایران در پاسخ به این پرسش که فریادهای هم تیمی های خود را می شنید؟ گفت: بله. این فریادها مانند انرژی مثبت است و خیلی کمک می کند. 
او در مورد اینکه این مدال طلا چقدر به افزایش انگیزه اش برای ماده اومنیوم کمک می کند، تاکید کرد: اومنیوم ماده سختی است اما انگیزه ام بیشتر شده و برنامه ریزی کرده ام تا به امید خدا در آن نیز مدال طلا بگیرم.
منبع :سایت فدراسیون دوچرخه سواری.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc