کد خبر : 22598
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 12:05

دعوت مدیریت آموزش وپرورش فلاورجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دکتر کمالی  مدیرمحترم آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان  ، جهت حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان ، طی پیامی از مردم شریف ، انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان فلاورجان به ویژه  جامعه ی فرهنگی فرهیخته ، برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت نمودند. متن پیام ایشان بدین شرح است : « ۲۲بهمن روزبه ثمر

دکتر کمالی  مدیرمحترم آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان  ، جهت حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان ، طی پیامی از مردم شریف ، انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان فلاورجان به ویژه  جامعه ی فرهنگی فرهیخته ، برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت نمودند. متن پیام ایشان بدین شرح است :
« ۲۲بهمن روزبه ثمر نشستن درختی بارور و شکوفاست که با خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، در سایه ی رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حرکت حماسی ملت ایران اسلامی، در مسیر تحقق استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی، آبیاری شده است . ۲۲بهمن نماد پرشکوه همبستگی و اقتدار ملتی آزاده و سربلند است که با تأسی ازسرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اوج آزادی‌خواهی و ایستادگی خود را در برابر مستکبران جهان ، به نمایش گذاشتند وامروز با طی فراز و نشیب‌های بسیاری، در سایه رهبری حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب ،در کمال امنیت و اقتدار به سر می‌برد».
جهت حفظ این دستاورد ارزشمند، که محصول خون پاک شهیدان و رهبری بی‌بدیل امام راحل(ره) است ، فرهنگیان ، دانش آموزان شهرستان فلاورجان نیز همچون دیگر اقشارمردم شهید پرور به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) لبیک می گویند و با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و یکپارچگی و استواری و حقانیت خود را درمقابل صفوف استکبار جهانی ،به نمایش خواهند گذاشت..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc