کد خبر : 22624
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 - 13:49

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده و بی نظیر مردم غیور شهرستان فلاورجان باشکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

امروز همگام با ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در صحنه  شهرستان فلاورجان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند. راهپیمایی کنندگان در حالی که امام جمعه، فرماندار، روحانیون و مسوولان را در پیشاپیش خود داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و ۲۲ بهمن

امروز همگام با ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در صحنه  شهرستان فلاورجان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند.
راهپیمایی کنندگان در حالی که امام جمعه، فرماندار، روحانیون و مسوولان را در پیشاپیش خود داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله در صفوفی به هم فشرده به طرف مصلی نماز جمعه  حرکت کردند.

 555

گرمای حضور سبز مردم امروز بر سرمای بهمن چیره گشت و در برابر زلال چشمه خروشان ملت رنگ باخت و این صدای جمعیت توفنده ملت بود که بار دیگر خاطره شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در یادها زنده کرد.
امروز،  روز زن، مرد و کوچک و بزرگ بود که مثال سیل در خیابان ها به جوش و خروش درآمدند و یکپارچه یاد انقلاب بهمن ۵۷ را گرامی داشتند
امروز همبستگی و وحدت ملی دیگر بار به نمایش درآمد تک تک مردم پیر جوان بسان زلال قطره به راه افتادند و جزیی از اقیانوس انقلاب شدند .

854552
آری امروز همه ایران یک رنگ و یک شکل بود، همه آمده بودند تا به جهانیان بفمانند که آرمان انقلاب را فراموش نخواهند کرد و بر عهد خود پای بندند.

گروه های مختلف شهرستان نیر در کنار یکدیگر فریاد آرمانخواهی انقلاب اسلامی ایران را دوباره سرداده و در این حماسه بزرگ حضوری نقش آفرین ایفا کردند.

امروز همه آمده بودند

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc