کد خبر : 22730
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1395 - 18:52

یکی از خصوصیت های انقلاب ما مردمی بودن آن است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس ،در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و درمصلی نماز جمعه  شهر فلاورجان ، ضمن گرامیداشت سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : ملت شریف ایران بعد از سالها مبارزه با رژیم پهلوی که حمایت‌های ویژه توسط آمریکا و ایادی  آن میشد در چنین ایامی به

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس ،در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و درمصلی نماز جمعه  شهر فلاورجان ، ضمن گرامیداشت سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : ملت شریف ایران بعد از سالها مبارزه با رژیم پهلوی که حمایت‌های ویژه توسط آمریکا و ایادی  آن میشد در چنین ایامی به رهبری امام امت انقلاب به پیروزی رسید.852785
وی در ادامه افزود : انقلاب ما همواره از همان ساعت های اول پیروزی انقلاب مورد هجمه های  استکبار جهانی در داخل و بعضا توسط  رسانه های خارجی  بمباران تبلیغاتی ومورد هجمه  قرار گرفته است .
وی ادامه داد:استکبار جهانی  درجای جای  شهر های ایران وخصوصا با راه اندازی جنگ تحمیلی توطئه های دیگری را بر علیه نظام اجرا کردند و ملت ایران در مقابل  همه این توطئه‌ها به پا خواست  ومردم فهیم ایران در  مقابل آنها  ایستادگی کردند و سال های زیادی   باید تحلیلگران در این مورد تحلیل کنند که چگونه  ایران اسلامی در مقابل سلاح های کشتار جمعی  آنها ایستادگی کرده اند وحتی  یک سانتی متر از خاک ایران را به آنها ندادند.
وی در ادامه افزود: یکی از خصوصیت های انقلاب ما مردمی بودن آن است. در این انقلاب، بیشتر مردم به صحنه آمدند و خواستار سرنگونی رژیم شاهنشاهی و برقراری نظام اسلامی شدند. نظامی، کارگر، کارمند، کشاورز، روحانی، دانشجو و معلم، همه و همه در این انقلاب سهیم بودند.
موسوی لارگانی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمنان  قصد سرنگونی انقلاب را داشتند  افزود  :در فتنه ۸۸ تمام استکبار در یک جبهه واحد علیه نظام قد علم کرد وبه خیال باطل خود جنایات بزرگی  را مرتکب شد و حتی به مقدسات نظام و مقدسات دینی  اهانت کرد ولی ملت ما با  یکپارچگی و وحدت در مقابل آنها ایستاد و تمام توطئه های آنها را در ۹ دی  از بین برد.
ایشان  در ادامه با بیان یکی دیگر  از خصوصیاتهای انقلاب ما  افزود :رهبری شجاع و دلیر  حضرت امام خمینی که شجاعانه در مقابل آمریکا ایستاد ودر حال حاضر با وجود رهنمودهای حضرت امام خامنه ای دشمنان نتوانسته اند هیچ گونه ضربه و  خدشه ای به انقلاب وارد نماید.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درادامه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است  افزود :  در صنایعی مانند فولاد، آلومینیم، مس، کشاورزی، سیمان و … بیش از صدها درصد رشد داشته ایم و  این رادر دور افتاده ترین نقاط کشور می توانیم مشاهده کنیم.
نماینده مردم شهرستان فلاورجان در ادامه افزود :ملت ایران ،در سال ۵۷ اگرانقلاب کردند انتظار نداشتند که فاصله طبقاتی اضافه بشود و انتظار نداشتندکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی  این اختلاس ها به وجود بیاید انتظار نداشتند بعضی از  مسئولین ما حقوق های نجومی دریافت کنند وبعضی ها کسانی را که حقوق نجومی دریافت می کنند  را ذخیره انقلاب معرفی نمایند این ظلم به انقلاب است.
وی در ادامه افزود : خانواده شهدا و کسانی که دست و پاهای شان،  چشم های خودشان را برای انقلاب دادند ذخیره های  انقلاب هستند. 
نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با گفتن این مطلب که مردم انتظار دارند اگر رئیس جمهور برادرش حسین فریدون تخلف می کند با فریاد بلند در مقابلش بایستد گفت: مردم نمی خواهند در جمهوری اسلامی عده ای نور چشمی و عزیز باشند و از بیت المال هرجور بخواهند  استفاده کنند.
حجت الاسلام موسوی لارگانی در ادامه افزود : مردم در سراسر ایران با شرکت در راهپیمایی، مشت محکمی در دهان استکبار زدند و اعلام کردند  تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و مسئولینی که پشت سر رهبری قرار دارند دفاع می کند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc