کد خبر : 22788
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1395 - 13:00

تقدیر وتشکر از مسئولین موسسات و خانه های قرآن شهرستان در دفترامام جمعه فلاورجان

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان مهندس هدایت فرماندار شهرستان در جلسه ای که به منظور تقدیر وتشکر از مدیران مراکز قرآنی شهرستان در دفتر امام جمعه محترم فلاورجان برگزار شد گفت:فعالیت در حوزه های قرآنی ومذهبی توفیق میخواهد وخداوند منان این توفیق را نصیب هرکسی نمی کند. وی در ادامه افزود : باید

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان مهندس هدایت فرماندار شهرستان در جلسه ای که به منظور تقدیر وتشکر از مدیران مراکز قرآنی شهرستان در دفتر امام جمعه محترم فلاورجان برگزار شد گفت:فعالیت در حوزه های قرآنی ومذهبی توفیق میخواهد وخداوند منان این توفیق را نصیب هرکسی نمی کند.
وی در ادامه افزود : باید از کسانی که در عرصه های فرهنگی تلاش می نمایند ،بخصوص خیرین وکسانی که در راه قران وآموزش معارف اهلبیت هزینه می کنند تجلیل نمود وقدردان تلاش های آنها باشیم واجر معنوی آنها نزد خداوند متعال و اهلبیت عصمت وطهارت محفوظ است.85274
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه گفت:عزمی در دولت شکل گرفته در زمینه فعالیت های فرهنگی وبخصوص فعالیت های قرآنی باعنوان طرح مفلحون که درکل روستاهای کشور باحمایت دفتر امور روستایی وشوراهای وزارت کشور درحال انجام است واخیرا به ۱۰نفر از برگزیدگان در رشته های مختلف جوایزی در شهرستان اهدا گردید.
اصغر هدایت بااشاره به طرح کرامت که در راستای آموزش وپیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در شهرستان درحال اجراست گفت:بانوان ومادران وخواهران عزیزوبزرگواردرعرصه خانواده وتربیت فرزندان نقش بیار مهم وتاثیر گذاری داشته وباید از این ظرفیت در هرچه بهتراجراکردن این طرح ملی وآموزش خانواده ها در خصوص پیشگیری ازاعتیاد به مواد مخدر وآسیب های اجتماعی بهره برد.
وی در ادامه از بانوان خواست که باعلاقه مندی در کلاس هایی که در منطقه برای اطلاع رسانی وآموزش خانواده ها برگزار می گردد شرکت وبه عنوان سفیران سلامت ایفای نقش نمایند.
مهندس هدایت در ادامه افزود :مابا آگاهی بخشی واطلاع رسانی درست باید جامعه راواکسینه کنیم واگر این امر بخوبی محقق شود مطمنا تقاضای مصرف مواد کم و موفقیت های بعدی هم حاصل خواهد شد.
هدایت در پایان ضمن تقدیر وتشکر مجدد از فعالان در عرصه های قرآنی گفت :ان شالله به همه کانون های فعال قرآنی در شهرستان نیز از طرف دهیاری ها کمک وهمکاری لازم صورت میگیرد.
گفتنی است در شهرستان حدود ۶۰۰۰نفر در همه سطوح از جمله حفظ ،قرائت ،تفسیر،مفاهیم وغیره در حال آموزش می باشند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc