کد خبر : 23243
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 8:25

اهداء تندیس " تولید ملی افتخارملی " به شرکت ایران ذوب

شرکت ایران ذوب در چهاردهمین جشنواره تولید ملی ، افتخار ملی موفق به کسب عنوان برتر کشوری در گروه شرکت های تولیدی صنایع فلزی گردید و تندیس و لوح تقدیر دریافت نمود. چهاردهمین جشنواره تولید ملی ، افتخار ملی با هدف تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی از سوی خانه صنعت و معدن در مرکز

شرکت ایران ذوب در چهاردهمین جشنواره تولید ملی ، افتخار ملی موفق به کسب عنوان برتر کشوری در گروه شرکت های تولیدی صنایع فلزی گردید و تندیس و لوح تقدیر دریافت نمود.
bartar00
چهاردهمین جشنواره تولید ملی ، افتخار ملی با هدف تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی از سوی خانه صنعت و معدن در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما برگزار شد . در این مراسم، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سید کامل تقوی‌نژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و امیری اصفهانی قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه سخنران اصلی بودند که با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی برتر سراسر کشور و به میزبانی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار گردید.
مهندس قریشی مدیرعامل شرکت ایران ذوب که به دعوت خانه صنعت و معدن و تجارت ایران در این مراسم حضور داشت پس از دریافت لوح تقدیر و تندیس طلایی تولید کننده برتر صنایع فلزی کشور مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.
گفتنی است تندیس طلایی تولید ملی با بررسی های صورت گرفته توسط خانه صنعت و معدن و تجارت ایران از کلیه بخش های شرکت ایران ذوب در سال جاری به این شرکت تعلق گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc