کد خبر : 23252
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 6:37

برگزاری اختتامیه دوره اول و افتتاحیه دوره جدید طرح صابرین در بنیاد قهدریجان

  به نقل از  روابط عمومی موسسه فرهنگی تسنیم نور، جشن افتتاحیه دوره جدید و اختتامیه دوره اول صابرین (طرح آموزشی و فرهنگی ویژه نوجوانان) در بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای قهدریجان برگزار شد. بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای قهدریجان جشن اختتامیه اولین دوره از طرح صابرین و افتتاحیه دوره جدید طرح صابرین را با تبیین اهداف،

 
به نقل از  روابط عمومی موسسه فرهنگی تسنیم نور، جشن افتتاحیه دوره جدید و اختتامیه دوره اول صابرین (طرح آموزشی و فرهنگی ویژه نوجوانان) در بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای قهدریجان برگزار شد.
بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای قهدریجان جشن اختتامیه اولین دوره از طرح صابرین و افتتاحیه دوره جدید طرح صابرین را با تبیین اهداف، سیاست‌ها و اعلام برنامه‌های آینده برگزار نمود.
در این برنامه حجت‌الاسلام هاشمی امام‌جمعه قهدریجان، حجت‌الاسلام محمدی امام‌جمعه مبارکه و جانشین سپاه فلاورجان، دیگر مسئولین شهر قهدریجان، مدیران مدارس و برخی از خیرین و حامیان این طرح و دانش آموزان صابرین به همراه خانواده‌هایشان حضور یافتند.
حجت‌الاسلام محمدی امام‌جمعه شهرستان مبارکه طرح صابرین را الگوی بسیار خوبی جهت کادر سازی و پرورش و رشد نوجوانان دانست و بیان داشت: باعث مسرت و خوشحالی  است که امروز در شهر قهدریجان از طریق طرح صابرین، نوجوانانی در عرصه فعالیت‌های اجتماعی وارد شدند که آینده شهر و شهرستان  را در دست خواهند گرفت.
در بخش بعدی برنامه حجت‌الاسلام شاه نظری مسئول محتوایی طرح صابرین با توضیح برنامه‌های آینده و لزوم همکاری خانواده‌ها برای اجرای بهتر این طرح، مؤلفه‌های لازم برای داشتن یک فرزند موفق در حوزه فعالیت‌های اجتماعی را بیان نمود.
حرکات نمایشی ورزشی، سرود و پخش نماهنگ‌هایی از فعالیت دوره اول صابرین از برنامه‌های این همایش بود.
در پایان این برنامه از صابرینی که به دور دوم راه یافتند و همچنین از حامیان طرح صابرین که به نحوه‌های مختلف این طرح را یاری نمودند تقدیر به عمل آمد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc