کد خبر : 23307
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 20:09

حضور مادر سردار شهید خرازی در یادواره حاج حسین

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت پرافتخار سردار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان مراسم یادبودی با حضور مادر شهید خرازی و جمعی از سرداران سپاه ناحیه اصفهان، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برگزار شد. در این مراسم سردار حاج حسین رضایی از همرزمان شهید خرازی

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت پرافتخار سردار شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان مراسم یادبودی با حضور مادر شهید خرازی و جمعی از سرداران سپاه ناحیه اصفهان، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برگزار شد.
956254
در این مراسم سردار حاج حسین رضایی از همرزمان شهید خرازی با بیان یاد و خاطره ایثار و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردی شهید گفت: شهید حاج حسین خرازی از یک خانواده مذهبی و ساده زیست در اصفهان به جبهه های حق علیه باطل رفت و با ایمان به خدا، رشادت، شجاعت و دلاورمردی چنان در مقابل دشمنان اسلام و میهن مبارزه کرد.
وی افزود: شهید با وجود مجروحیت در جبهه از روحیه بسیار عالی برخوردار بود و با اداره کردن یک لشگر عظیم افتخارات زیادی را در دفاع مقدس رقم زد.
رضایی با بیان اینکه در سینه هر بسیجی یک حاج حسین خرازی خاک است، افزود: اعتقاد به توحید،نبوت و امامت و در راستای امامت ولایت مداری باعث شد تا رزمندگان غیور ایران اسلامی تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستادگی کنند به گونه ای که امروز همه ما شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی هستیم.
وی افزود: سردار خرازی در شروع و ختم هر عملیات سجده شکر می کرد و قرآن تلاوت می کرد و ما باید بگونه ای عمل کنیم تا رفتار این دلیر مرد بزرگ برای همه ما الگو باشد بطوریکه در همه امور زندگی خدا را در نظر داشته باشیم و در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc