کد خبر : 23346
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 0:55

تصادف ۲ خودروی سواری در اتوبان ذوب‌آهن ۴ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از تصادف ۲ خودروی سواری در اتوبان ذوب‌آهن در محور فلاورجان به اصفهان خبر داد. عباس عابدی امروز  در خصوص تصادف شدید امشب در اتوبان ذوب‌آهن اظهارکرد: این حادثه در حوالی ساعت ۱۹:۵۴ به اورژانس اعلام شد که در محور فلاورجان به اصفهان اتفاق افتاد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از تصادف ۲ خودروی سواری در اتوبان ذوب‌آهن در محور فلاورجان به اصفهان خبر داد.

عباس عابدی امروز  در خصوص تصادف شدید امشب در اتوبان ذوب‌آهن اظهارکرد: این حادثه در حوالی ساعت ۱۹:۵۴ به اورژانس اعلام شد که در محور فلاورجان به اصفهان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی از پس از اخذ اطلاعات کامل از پایگاه‌های اورژانس فلاورجان و جوجیل به محل حادثه اعزام شدند، افزود: برخورد شدید خودروی پژو ۴۰۵ و لیفان این حادثه را به وجود آورده بودند که پژو ۴۰۵ واژگون شده و خودروی لیفان با گاردریل‌های اتوبان برخورد کرده بود.

 

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه ۴ مصدوم به همراه داشت، تصریح کرد: یک نفر از مصدومان سرپایی بود و ۳ نفر دیگر مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فلاورجان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، تأکید کرد: علت این حادثه فعلاً مشخص نیست و در حال بررسی است.

13951212001218_Test_NewPhotoFree5

عابدی در پایان خطاب به رانندگان تأکید کرد: تقاضا داریم تا در محورهای اتوبان ذوب‌آهن رانندگان مسیر را برای نیروهای امدادی همواره باز نگه دارند.

منبع :فارس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc