کد خبر : 23370
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1395 - 5:32

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان : پویش مردمی درختی برای مادرم اصفهان را سبز می کند

  رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان : پویش مردمی درختی برای مادرم اصفهان را سبز می کند حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی افزود: موضوع درختکاری یکی از مسایلی مهم در اسلام است که به آن خیلی سفارش و تاکید شده چرا که به سلامتی مردم مربوط است. وی ادامه داد: گسترش فضای سبز در رفع آلایندگی و

 
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان : پویش مردمی درختی برای مادرم اصفهان را سبز می کند
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی افزود: موضوع درختکاری یکی از مسایلی مهم در اسلام است که به آن خیلی سفارش و تاکید شده چرا که به سلامتی مردم مربوط است.
وی ادامه داد: گسترش فضای سبز در رفع آلایندگی و ایجاد هوای پاک بسیار موثر است و به دلیل اهمیت درختکاری یک روز در جمهوری اسلامی به نام این روز نامگذاری شده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هرسال حضرت امام خامنه ای شخصا در مراسم روز درختکاری حضور پیدا می کنند و درختی را غرس می کنند این اقدام مقام معظم له اهمیت این موضوع است.
وی تاکید کرد: مسولان باید در زمینه حفظ فضای سبز دقت بیشتری داشته باشند چر ا که بارها شاهد از بین رفتن فضای سبز از سوی شهرداری ها بودیم لذا باید در صدور مجوز ها دقت بیشتری شود.
لارگانی با بیان این که باید بسیج عمومی با حمایت شهرداری ها برای حفظ فضای سبز ایجاد شود اذعان داشت:پویش مردمی درختی برای مادرم به یاد حضرت فاطمه زهرا(س) از طرح هایی است که کمک به حفظ و گسترش فضای سبز می کند و با توجه به این که کلان شهر اصفهان یکی از شهرهای آلوده کشور است این طرح در کاهش آلاینده ها کمک می کند.
وی تصریح کرد: لازم است در پویش مردمی درختی برای مادرم تمام ارگان های مربوطه از جمله سازمان محیط زیست و اداره منابع طبیعی به کمک شهرداری اصفهان بیایندو فضای خالی شهر را تبدیل به فضای سبز کنند.
لارگانی با اشاره به این که با استفاده از پساب فاضلاب می توان درخت های غیر مثمر در اصفهان کاشت افزود: اصفهان در حال حاضر بیشترین آمار ام اس و سرطان ها را داراست و پویش مردمی درختی برای مادرم به یاد حضرت زهرا(س) نشانگر این است که همه چیز ما وابسته به رضایت خاندان عصمت و طهارت است و چشم امید ما می باشند و این طرح شهرداری در جهت جلب رضایت حضرت زهرا است.
وی اظهارامیدواری کرد: همه ارگان ها به خصوص بسیج و سپاه در طرح پویش مردمی درختی برای مادرم به کمک شهرداری و مردم بیایند و اصفهان را مانند گذشته سبز کنند.
منبع : ایمنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc