کد خبر : 23474
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 22:09

اعضای شورای مرکزی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی » شهرستان فلاورجان انتخاب شدند + اسامی

دبیر اجرایی جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: سومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی شهرستان فلاورجان با حضور نمایندگان شهرهای مختلف این شهرستان تشکیل شد. حجت الاسلام کریمی افزود: این شورا که پس از دو ماه پیگیری و با اعتماد بیش از ۱۲۰۰ نفر از انقلابیون شهرستان در شهر های مختلف تشکیل

9878568000000000

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی » شهرستان فلاورجان


دبیر اجرایی جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: سومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی شهرستان فلاورجان با حضور نمایندگان شهرهای مختلف این شهرستان تشکیل شد.
حجت الاسلام کریمی افزود: این شورا که پس از دو ماه پیگیری و با اعتماد بیش از ۱۲۰۰ نفر از انقلابیون شهرستان در شهر های مختلف تشکیل شده است پس از برگزاری انتخابات درون شورایی نفرات زیر را به صورت رسمی به عنوان نمایندگان شهرستان و اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای مردمی انقلاب در فلاورجان انتخاب کردند.
عباس آقایی به عنوان مسئول شورا
حجت الاسلام کریمی دبیر اجرایی
خانم رضایی روابط عمومی و اطلاع رسانی
عباس وزیری کمیته سازماندهی و شبکه سازی
رحمت الله قاسمی کمیته اقشار
حجت الاسلام زمانی کمیته ترویج گفتمان انقلاب اسلامی
سید سعید موسوی کمیته فضای مجازی و رسانه
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد که دو نفر از نیروهای ولایتمدار و انقلابی شهر فلاورجان نیز انتخاب شوند و پس از حضور این دو نفر دو کمیته باقیمانده نیز تعیین تکلیف شود.
دبیر اجرایی جبهه مردمی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: پس از بررسی های انجام شده و موارد مطرح شده در این جلسه مقرر شد همایشی با حضور یک سخنران کشوری بزودی در شهرستان فلاورجان برگزار شود و ضمن تبیین برنامه های جبهه برای عموم مردم اهداف ملی و شهرستانی این تشکیلات را برای مردم ارائه دهند.
وی در خصوص نحوه اطلاع رسانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در شهرستان فلاورجان اضافه کرد: کلیه اطلاع رسانی های جبهه از طریق روابط عمومی و کمیته فضای مجازی و رسانه انجام خواهد شد و در همین زمینه یک کانال تلگرامی نیز به آدرس:https://telegram.me/jebhe_falavarjan راه اندازی شده است که شهروندان می توانند از طریق آن از کلیه برنامه های جبهه در شهرستان فلاورجان آگاه شوند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc