کد خبر : 23686
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1395 - 11:53

جلسه هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف ۹۶ در فلاورجان برگزارشد.

جلسه هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف ۹۶ با حضور مدیران برگزار کننده اعتکاف در بنیاد مهدویت فلاورجان برگزارشد. در آستانه سال جدید و فرا رسیدن ایام البیض و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی فلاورجان جلسه ای در سالن بنیاد مهدویت با حضور مسئولین ادارات مرتبط و مدیران برگزار کننده اعتکاف به ریاست

جلسه هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف ۹۶ با حضور مدیران برگزار کننده اعتکاف در بنیاد مهدویت فلاورجان برگزارشد.

در آستانه سال جدید و فرا رسیدن ایام البیض و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی فلاورجان جلسه ای در سالن بنیاد مهدویت با حضور مسئولین ادارات مرتبط و مدیران برگزار کننده اعتکاف به ریاست اداره تبلیغات اسلامی فلاورجان برگزارشد.
در این جلسه حجت السلام محمدی رییس اداره تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم تذکراتی را راجع به برنامه اعتکاف ۹۶ ارائه کرد ودرادامه این جلسه فرمان آرا کارشناس انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان برنامه آموزشی سامانه اعتکاف را به صورت کامل تشریح کرد وبه سئوالات مرتبط پاسخ داد.
همچنین در ادامه حجت السلام خلیلی به بیان  مطالبی راجع به اهمیت اعتکاف و راهکارهای استفاده بهتر از این فضا ارائه کرد ودکتر حیدر نژاد  نیز کارشناس بهداشت به مطالبی اشاره کرد.
دراین جلسه سرهنگ کاظمی از نیروی انتظامی،آقای قاسمی رییس آتش نشانی و معاونین فرهنگی آموزش پرورش حضور داشتند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc