کد خبر : 23747
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 - 14:15

برپایی همایش بزرگ فاطمیون در قهدریجان/طبخ ۱۵ دیگ سمنو در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با برپایی همایش بزرگ فاطمیون در قهدریجان ۱۵ دیگ سمنو در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان طبخ و بین زائران این امامزاده توزیع می شود. به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: به مناسبت ولادت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با برپایی همایش بزرگ فاطمیون در قهدریجان ۱۵ دیگ سمنو در جوار امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان طبخ و بین زائران این امامزاده توزیع می شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) همایش پیاده روی بانوان قهدریجان به سمت امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان تحت عنوان همایش بزرگ فاطمیون در جوار این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.
وی افزود: این همایش بزرگ پیاده روی روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه برگزار می شود که شرکت کنندگان در این برنامه از میدان دفاع مقدس قهدریجان آغاز و بانوان ولایی این شهر به سمت حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) حرکت می کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه گفت: همچنین در این مراسم ۱۵ دیگ سمنو با وزنی معادل ۲ هزار کیلوگرم طبخ و بین زائران و شرکت کنندگان در این مراسم توزیع می شود.
احمد آزادگی در ادامه بیان داشت: حجت الاسللام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان نیز در این همایش بزرگ حضور خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مراسم به تعدادی از بانوانی که از بانوانی که نامشان زهرا یا فاطمه باشد به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در پایان تصریح کرد: همچنین نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی نیز با همکاری کانون علمدار و مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید محمد(ع) جهت بازدید عموم مردم در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر افتتاح می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc