کد خبر : 23763
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 - 19:03

دیدار کانون مهر و اندیشه فلاورجان از مادران شهید آسمانی ،فرشتگان زمینی

به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و به منظور تجلیل از مقام شامخ مادران ، جمعی از بانوان شهرستان  ، به دیدار  مادران شهیدان رفتند.  این دیدار به همت کانون بانوان مهر و اندیشه شهرستان فلاورجان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران از پنج مادر شهید آسمانی و

به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و به منظور تجلیل از مقام شامخ مادران ، جمعی از بانوان شهرستان  ، به دیدار  مادران شهیدان رفتند.
 این دیدار به همت کانون بانوان مهر و اندیشه شهرستان فلاورجان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران از پنج مادر شهید آسمانی و فرشته زمینی دیدار کردند.
در این دیدار که خانم معصومه حفیظی مسئول فرهنگی و مدد کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ،خانم دکتر اقدس پارسا مدیر کانون بانوان مهرواندیشه شهرستان فلاورجان ،خانم کیانی مسئول هماهنگی این برنامه به همراه اسداله حاجی ابوالحسنی مسئول کانون های فرهنگی هنری رشد شهرستان فلاورجان وجمعی از اصحاب رسانه  به دیدار مادران شهید رفتند
در این دیدارها با اهدای شاخه گل و عرض تبریک   ولادت حضرت زهرا (س) و  تبریک فرارسیدن عید سعید نوروز  براین موضوع تاکید گردید که تربیت اسلامی مادران شهدا بوده  که حماسه ای عظیم توسط جوانان را در تاریخ ماندگار کرد.
در این دیدارها از مادران  شهید  عباس رهنما ، شهید پرویز منشادی  ،شهید سیدعلی فریدونی ، شهید اسداله کیانی وشهید حسن شمس فرزند علی اکبر   و از ایثار و رشادت های فرزندانشان قدردانی شد .
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc