کد خبر : 23838
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1396 - 14:00

سال گذشته یکی از بدترین سال ها برای تولید ملی و اشتغال بود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:سال گذشته یکی از بدترین سال ها برای تولید ملی و اشتغال بود و تمرکز دولت بجای تولید ملی تنها بر فروش بیشتر نفت خام واقع شده بود   حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سال ۹۶ پیام تبریکی صادر نمودند . متن

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:سال گذشته یکی از بدترین سال ها برای تولید ملی و اشتغال بود و تمرکز دولت بجای تولید ملی تنها بر فروش بیشتر نفت خام واقع شده بود  
حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سال ۹۶ پیام تبریکی صادر نمودند . متن این پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبر اللیل و النهار / یا محول الحول و الاحوال / حول حالنا الی احسن الحال
تقارن حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت را با میلاد موفورالسرور یگانه دخت نبی مرسل شفیعه محشر حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باعث میمنت و مبارکی شده و انشاء الله به برکت این میلاد با سعادت، سالی سرشار از محبت ، وحدت ، همت ، معنویت، موفقیت و عزت پیش روی شما ملت سرافراز ایران اسلامی باشد . این ایام مبارک را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار استان اصفهان و روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان تبریک عرض می نمایم .
سال ۱۳۹۶ از سوی امام خامنه‌ای سال «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» نامگذاری شده است و ان‌شاءا… به لطف پروردگار و تلاش همه مسئولین و ملت عزیز ، از تکرار اشتباهات پرهیز گردد و برای موفقیت، تلاش بیشتر و مؤثرتری صورت گیرد.
در سالی که گذشت قرار بر این بود که اقدامات عملی در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور صورت پذیرد و رشد اقتصادی و بهبود معیشت و رفاه مردم را شاهد باشیم اما متاسفانه سال گذشته یکی از بدترین سال ها برای تولید ملی و اشتغال بود و تمرکز دولت بجای تولید ملی تنها بر فروش بیشتر نفت خام واقع شده بود . در سال ۹۵ به دلیل تداوم رکود، درآمد واقعی کارکنان بخش های اقتصادی خصوصی کاهش یافت و به تبع آن قدرت خریدشان سقوط کرد .
انشاء الله قوای سه گانه در سال ۹۶ با وحدت ، منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را عملیاتی نموده و با مدیریت صحیح سیستم بانکی ، جلوگیری از واردات ، تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه ، توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه ، تاکید بر فرآوری محصولات به جای خام فروشی ، استفاده از سیاستهای ضد لیبرالی در اقتصاد ، افزایش انضباط و تخصیص اعتبارات عمرانی و بهره مندی از نیروی جوان ، تحصیلکرده و خلاق کشور ، امید را به جامعه برگردانده و ضمن ایجاد اشتغال پایدار در کشور از اشتغال موجود نیز حراست نمایند . این موارد نیازمند اقدامات انقلابی و جسورانه و تلاش شبانه روزی است و با مسئولین بازنشسته و کهنسال نیل به این اهداف بسیار محال خواهد بود .
در اردیبهشت ماه سال ۹۶ شاهد دو انتخابات بسیار تاثیر گذار در کشور هستیم که لازم است مردم با درایت ، دقت ، بصیرت و عبرت از گذشته حضوری باشکوه و همه جانبه در این انتخابات داشته باشند تا انشاء ا… شاهد بازگشت به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی باشیم .
در پایان مجددا عید نوروز را به مردم قدرشناس شهرستان فلاوجان تبریک عرض نموده و ضمن استعانت از درگاه ایزد منان برای توفیق خدمت رسانی بیشتر ، از شما موکلین مومن و خداجو درخواست دعای خیر برای این خادم سراپاتقصیر می نمایم . انشاء ا… سال جدید سال ظهور حضرت صاحب الامر حجه ابن الحسن (عج) باشد .
و العاقبه للمتقین
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
اول فروردین ۱۳۹۶.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc