کد خبر : 23904
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 - 18:03

آمار ثبت‌نام داوطلبین انتخابات شوراها در شهرستان فلاورجان از ۳۰۰ نفر گذشت

فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: تاکنون ۳۱۶ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان فلاورجان  نام نویسی کرده‌اند. به نقل از روابط عمومی فرماندار ی  شهرستان فلاورجان اصغر هدایت رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان امروز در پایان ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستای شهرستان فلاورجان گفت: در این شش روز ۳۱۶ نفر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان


فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: تاکنون ۳۱۶ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان فلاورجان  نام نویسی کرده‌اند.
به نقل از روابط عمومی فرماندار ی  شهرستان فلاورجان اصغر هدایت رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان امروز در پایان ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستای شهرستان فلاورجان گفت: در این شش روز ۳۱۶ نفر داوطلب شوراهای اسلامی ثبت نام نموده اندکه از این تعداد ،۲۸۵ نفر مرد و ۳۱نفر زنن می باشندکه دربین شهرها ی شهرستان تاکنون شهر فلاورجان با ۳۰نفرداوطلب بیشترین ثبت نامم را به خود اختصاص داده است.
اصغر هدایت اظهار داشت: کار استعلام داوطلبان انتخابات شورای شهر از مراجع چهارگانه آغاز شده و مدارک داوطلبان برای آنها ارسال گردیده است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه در مدت ۱۰ روزه نتیجه بررسی استعلام داوطلبان از مراجع چهارگانه را دریافت کنیم، افزود: امیدواریم این کار طبق مهلت قانونی ۱۰ روزه انجام شود تا هیئت‌های اجرایی هم بتوانند صلاحیت‌ها را بررسی کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: فرمانداری باتوجه به اتخاذ تدابیرلازم برای ثبت نام داوطلبان آمادگی کامل برای ثبت نام در کوتاهترین زمان رادارد.
وی بیان داشت : امکان تمدید مهلت ثبت‌نام برای داوطلبان انتخابات شورای شهروروستا وجود ندارد و براساس جدول زمان‌بندی ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهروروستا تا پایان روز۶ فروردین ماه خواهد بود .
وی در پایان گفت:از برادران وخواهران توانمند وباعلاقه در خواست می گردد تا نسبت به ثبت نام جهت کاندیداتوری شوراها در فرصت باقی مانده اقدام نمایند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc