کد خبر : 23916
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1396 - 9:54

رشد ۲۰۰درصدی ورود گردشگران به شهرستان فلاورجان در هفته اول نوروز ۹۶

رشد ۲۰۰درصدی ورود گردشگران به شهرستان فلاورجان در هفته اول نوروز ۹۶ مسئول ستاد خدمات سفر شهرستان فلاورجان با اعلام این مطلب افرود ، مسافرینی که طی این مدت در ستادهای اسکان شهرستان فلاورجان اقامت نمودند به تعداد ۴۳۳۹نفر بالغ شد که در قیاس با میزان ۲۳۳۸ گردشگری که در سال گذشته این منطقه را

رشد ۲۰۰درصدی ورود گردشگران به شهرستان فلاورجان در هفته اول نوروز ۹۶
مسئول ستاد خدمات سفر شهرستان فلاورجان با اعلام این مطلب افرود ، مسافرینی که طی این مدت در ستادهای اسکان شهرستان فلاورجان اقامت نمودند به تعداد ۴۳۳۹نفر بالغ شد که در قیاس با میزان ۲۳۳۸ گردشگری که در سال گذشته این منطقه را برای سکنی خود برگزیده بودند، بیانگر افزایش۲۰۰ درصدی می باشد.
وی در ادامه افزود :در هفته اول نوروز ۹۶ بیش از۲۰ هزار نفر از جاذبه های مذهبی ،تاریخی ،گردشگری شهرستان بازدید کرده اند . شهرستان فلاورجان با توجه به آثار تاریخی موجود همچون پل قدیم فلاورجان، مسجد جامع ˈاشترجانˈ، ˈپل بابا محمودˈ، برج های کبوتر، مسجد بابا محمود، بقعه پیربکران، خانه ˈموید زفرهˈ،ˈاستراخاتونˈ و مقبره سومین پیامبر جهان و امامزادگان ˈابولقاسم سهروفیروزانˈ، ˈسیدمحمد قهدریجانˈ و ˈزیدبن حسنˈ از جاذبه های بیساری برای مسافران دارد.
دهقان عنوان کرد: شهرستان فلاورجان هرشب برای اقامت تعداد بیش از ۵۰۰ نفر آمادگی دارد و براساس آمار ارائه شده ادر چند روز گذشته فلاورجان بیشترین میزان اقامت مسافران را در به خود اختصاص داده است.
دهقان متذکر شد: همه دست اندرکاران ستاد خدمات سفر در شهرستان خود را موظف می‌دانند تا زمینه‌ی مناسب جهت حضور هر چه بیشتر مسافران در این شهرستان را فراهم کنند وستاد های اسکان در مدارس و اردوگاه ˈشهید بهشتیˈ شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی با امکانات کامل مهیا شده است .
وی در پایان افزود :فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۵ آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت و مجموعه ادارات ، مدیریت ها و نهادهای امنیتی ونظامی و بهداشت ،سلامت ودرمان  و فرهنگی تلاش نموده اوقات مفرح، ایمن و آرامش بخشی را برای گردشگران نوروزی شهرستان فرآهم نمایند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc