کد خبر : 24007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1396 - 0:03

پیام تبریک حجه الاسلام موسوی لارگانی بابت پیروزی های درخشان تیم ملی فوتبال ایران

پیام تبریک حجه الاسلام موسوی لارگانی بابت پیروزی های درخشان تیم ملی فوتبال ایران در مقابل قطر و چین حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در پیامی پیروزی های تیم ملی فوتبال ایران در مقابل قطر و چین را به مردم و مسئولین فدراسیون فوتبال تبریک گفتند . متن این پیام به

پیام تبریک حجه الاسلام موسوی لارگانی بابت پیروزی های درخشان تیم ملی فوتبال ایران در مقابل قطر و چین
حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در پیامی پیروزی های تیم ملی فوتبال ایران در مقابل قطر و چین را به مردم و مسئولین فدراسیون فوتبال تبریک گفتند . متن این پیام به شرح ذیل است :
برادر ارجمند جناب آقای مهندس مهدی تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
کسب پیروزی های شیرین و غرورانگیز جوانان غیور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در عرصه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه در مقابل تیم های متمول قطر و چین موجب شور و شعف زائدالوصف ملت شریف و بزرگ ایران به خصوص جوانان رشید کشور در ایام نوروز ٩۶ شد.
این موفقیت ارزشمند که باعث سهل الوصول شدن صعود به رقابتهای جام جهانی روسیه شد را به ملت بزرگ ایران، بویژه جامعه ورزشی کشور ، بازیکنان ، کادر فنی ، حضرتعالی و مسئولین کاربلد فدراسیون فوتبال و ورزش‌دوستان شهرستان فلاورجان صمیمانه تبریک عرض می نمایم .
انشاء الله با استمرار این دلاورمردیها در سه بازی آینده شاهد صعودی مقتدرانه به جام جهانی باشیم . انتظار داریم از هم اکنون تدابیر لازم جهت آماده سازی و انجام بازیهای تدارکاتی مناسب با تیم های بزرگ جهان جهت حضوری پرقدرت در روسیه از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اندیشیده شود .
اطمینان دارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ‌تر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهد بود. اینجانب به نمایندگی از ملت ایران و مردمان باصفا و قهرمان پرور شهرستان فلاورجان نیز خود را در شادی ملت بزرگوار ایران سهیم دانسته و برای حضرتعالی و همکاران محترم و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی آرزوی بهروزی و تعالی دارم.
سید ناصر موسوی لارگانی
خادم مردم پهلوان پرور شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
هشتم فروردین ماه ١٣٩۶.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc