کد خبر : 24097
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1396 - 15:52

دوازده فروردین، سرآغاز حکومت الله در دوران معاصر است.

پیام حجه الاسلام موسوی لارگانی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی یوم الله ١٢ فروردین ، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است و ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری

پیام حجه الاسلام موسوی لارگانی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی
یوم الله ١٢ فروردین ، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است و ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.
در این روز که به فرموده امام راحل از اعیاد بزرگ ملی ماست ، ملت ایران با حضوری آگاهانه و حماسی مردم و رای بیش از ٩٨ درصدی به جمهوری اسلامی ، شکل و محتوای حکومت آینده را مشخص نمودند و به ندای آسمانی « واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولاتفرقوا » حضرت امام خمینی لبیک گفتند . دوازده فروردین، سرآغاز حکومت الله در دوران معاصر است. جمهوری اسلامی که حاصل قیام امت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه است آغاز حرکت به سمت نور و امید است.
اکنون که حدود چهار دهه از آن روزهای خاطره انگیز می‌گذرد، جمهوری اسلامی باقوت و توان غیرقابل وصف به حرکت خویش در جهت فتح قله‌های جهان حرکت می‌کند و شاهد انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی هستیم که خود نشانی از موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
انتخاب نام «جمهوری اسلامی» از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی نیز بسیار قابل تأمل است. عبارت ترکیبی «جمهوری اسلامی» جامع‌ترین عنوانی است که بر این نظام مردمی و دینی نهاده شده است. ملت ایران هم که در فروردین ۵٨ به جمهوری اسلامی ایران آری گفت، برای حمایت از این رأی خویش سالهای سال ایستادگی کرد. این ایستادگی برای ملت ایران کم هزینه و ساده نبوده است، ملتی که از جان و مال خود برای این ایستادگی دریغ نورزید و در برابر همه ناملایمات و سختی‌ها ایستاد .
نظام جمهوری اسلامی در طول حدود چهار دهه گذشته هرگز در زمان و شرایط عادی و معمولی عالم قرار نداشته و همواره تحت شدیدترین هجمه‌ها و دشمنی‌ها قرار داشته است و به راستی بقای نظام اسلامی پس از این همه دشمنی و برنامه ریزی و تلاش دشمنان یک امر اعجاز گونه است .
دشمنان نظام اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته انواعی از دشمنی را در پیش گرفته و تلاش کردند تا ملت ایران را به زانو در آورند. جنگ تحمیلی و کودتاهای مختلف و فتنه‌انگیزی‌های مکرر و … تنها مواردی از این تلاش‌های دشمن بوده است. اکنون نیز با تلاش برای خسته کردن ملت و نارضای نمودن آنها و همچنین با پروژه نفوذ در پی نیل به اهداف پلید خود هستند که باید مردم و مسئولین با هوشمندی از این گذر مهم نیز به سلامت عبور کنند . در این راستا پیروی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و رونق به تولید داخل می توان اقتصاد بیمار کشور را با عزمی ملی و مدیریتی انقلابی نجات داده و موجبات رضایت ملت را فراهم نمود .
در پایان ضمن گرامیداشت یوم ا… ١٢ فروردین و تسلیت سالروز شهادت دهمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) به امت حزب الله ایران اسلامی به خصوص مردمان ولایتمدار شهرستان فلاورجان ، خداوند متعال را به خاطر استقرار حکومت برآمده از قرآن و عترت که موهبتی الهی است شکر می نمائیم .
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم فهیم شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc