کد خبر : 24127
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 12:31

قطع بیمه بسیاری از قالیبافان به بهانه های واهی

عضوهیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیمه بسیاری از قالیبافان به بهانه های واهی توسط دولت قطع شده است،گفت:نباید اجازه داد کشورها با استفاده از الگوی بافت فرش ایرانی محصولات درجه پایین را بنام کشورمان بفروش برسانند. سید ناصر موسوی لارگانی درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید فرش دستباف

عضوهیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیمه بسیاری از قالیبافان به بهانه های واهی توسط دولت قطع شده است،گفت:نباید اجازه داد کشورها با استفاده از الگوی بافت فرش ایرانی محصولات درجه پایین را بنام کشورمان بفروش برسانند.
سید ناصر موسوی لارگانی درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید فرش دستباف در کشور،گفت: نباید اجازه داد دیگر کشورها با استفاده از الگوی بافت فرش ایرانی محصولات درجه پایین را بنام کشورمان بفروش برسانند و این درحالی است که صنعت فرش یکی از صنایع مولد و ارزآور برای کشور تلقی می شود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با نازل ترین سرمایه گذاری می توان با توسعه فرش دستباف برای بسیاری از افراد اشتغال زایی کرد، تصریح کرد: قالیبافان نیازمند بیمه سراسری هستند تا از آینده کاری شان پس از بازنشستگی آسوده خاطر باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه به بهانه های واهی بیمه بسیاری از قالی بافان توسط دولت قطع شده است و بیش از یکسال است هیچ قالی بافی بیمه نشده است.
عضو هئیت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سوءمدیریت فرش دستباف ایرانی را بطور تقریبی به سمت نابودی کشاند،گفت: فروش فرش بی کیفیت به نام ایران در بازار جهانی توسط برخی از کشورها همچون هند و چین به ضرر اقتصاد کشور تمام خواهد شد./
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc