کد خبر : 24132
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 16:17

حضرت زهرا مصداق بارز یک رجل سیاسی هستند

مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش فلاورجان یکی از راه های مقابله با دشمن را جهانی کردن الگویی حضرت زهرا(س) دانست و ایشان را مصداق بارز یک رجل سیاسی برشمرد. حجت الاسلام محمد خلیلی، مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در نشستی با عنوان بررسی سیره اخلاقی و سیاسی حضرت زهرا(س) به این سیره اشاره

مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش فلاورجان یکی از راه های مقابله با دشمن را جهانی کردن الگویی حضرت زهرا(س) دانست و ایشان را مصداق بارز یک رجل سیاسی برشمرد.
حجت الاسلام محمد خلیلی، مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در نشستی با عنوان بررسی سیره اخلاقی و سیاسی حضرت زهرا(س) به این سیره اشاره کرد و گقت: یکی از مشکلات ما انسان ها این است که وجود خود را تک وجهی رشد می دهیم اما وقتی وارد زندگی حضرت زهرا(س) می شویم، می بینیم که ایشان در تمام ابعاد زندگی خود رشد بی نظیر داشته اند.
وی گفت: برای رشد کردن باید الگو وجود داشته باشد و بهترین الگو برای یک زندگی موفق حضرت زهرا(س) است با این توجه که روش استفاده از الگو قرار دادن ائمه (س) الگوی تعلیمی باشد و اعلامی نباشد.
مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش فلاورجان با بیان اینکه منظور این است که از شیوه زندگی حضرت زهرا(س)تعلیم بدهیم و تعلیم بگیریم گفت: با توجه به فضای امروز جامه و وجود مشکلات فراوان و نیاز افراد برای رفع این مشکلات به اذکار می توانیم اذکار و رفتارهای حضرت زهرا را به مردم معرفی کنیم.
وی ادامه داد: از جمله اذکار مهم و معجزه گر حضرت زهرا (س) ذکر تسبیحات و نماز حضرت زهرا است که اگر کسی با اخلاص کامل به جا آورد بسیاری از گره ها باز می شود .
حجت الاسلام خلیلی در ادامه به بعد سیاسی زندگی حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: وقتی زندگی حضرت زهرا(س) را بررسی می کنیم مصداق بارز یک رجل سیاسی هستند و نمونه بارز اجرای سیاست حضرت زهرا مربوط به ماجرای فدک بود .
وی اظهار داشت: ماجرای فدک را که مورد بررسی قرار می دهیم متوجه می شویم این بزرگوار چه سیاستمدارانه رفتار کردند به عنوان نمونه زمانی که شوهر و فرزندان خود و ام ایمنه را برای شهادت بر سخنانش به همراه خود برد علت را در مرحله اول هدایت افکار عموم به سمت حقانیت و در ثانی برای اثبات اینکه این خاندان خواستار مِلک نبودند بلکه خواستار حکومت و مُلک بودند.
مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش فلاورجان گفت: از دیگر سیاست های حضرت زهرا این بود که خواستند ایشان را شبانه غسل و کفن کنند و به خاک بسپارند و جواب این کار می تواند بزرگترین و مهمترین ابزار برای پاسخ گویی به شبهات دشمن باشد.
حجت الاسلام خلیلی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از راه های مقابله با دشمن جهانی کردن الگویی حضرت زهرا(س) می باشد و ما با جهانی کردن این مقام بزرگوار می توانیم بسیاری از شبهات بوجود آمده را پاسخ بدهیم .
شبستان.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc