کد خبر : 24144
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396 - 19:48

راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در شهرستان فلاورجان

با راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در شهرستان فلاورجان روزانه ۱۲۰ تن زباله در این کارخانه بازیافت می شود. امیر احمد زندآور رییس هیات مدیره شرکت بازیافت شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه برای ساخت و تجهیز این کارخانه ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده گفت: با راه اندازی این کارخانه در زمینی به وسعت ۳۰

با راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در شهرستان فلاورجان روزانه ۱۲۰ تن زباله در این کارخانه بازیافت می شود.
امیر احمد زندآور رییس هیات مدیره شرکت بازیافت شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه برای ساخت و تجهیز این کارخانه ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده گفت: با راه اندازی این کارخانه در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار در دامنه کوه وزیرآباد بخش پیربکران، علاوه بر بازیافت ۱۲۰ تن زباله این شهرستان زمینه اشتغال ۳۸۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.
رمضان اسدی مدیر عامل شرکت بازیافت هم گفت: روزانه ۱۲۰ تن زباله از هشت شهر و ۶۰ روستای این شهرستان به این شرکت حمل می شوند که بیش از ۶۰ درصد به مواد عالی زباله یا همان کود کمپوست ، ۵ درصد بازیافت و ۳۵ درصد از مواد غیر قابل استفاده در مکان های پیش بینی شده این کارخانه دفن می شوند.
وی با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار تن کود کمپوست در این شرکت انبار شده است گفت: با راه اندازی مرحله دوم این کارخانه با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه روزانه بیش از ۳۰ تن کود کمپوست تولید و زمینه اشتغال ۱۵ نفر فراهم می شود .
صدا وسیما .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc