کد خبر : 24172
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 15:12

مراسم اعتکاف امسال در ۴۰ مسجد در شهر ها و روستاهای شهرستان فلاورجان برگزار می شود

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان گفت:۴۰ مسجد در شهر ها و روستاهای شهرستان فلاورجان با ظرفیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر آماده پذیرای از معتکفین است.   حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان در باره اعتگاف افزود :  اعتکاف فرصتی است تا ما انسانها ی مشغول به دنیا،خلوتی پیدا کنیم و در آن

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان گفت:۴۰ مسجد در شهر ها و روستاهای شهرستان فلاورجان با ظرفیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر آماده پذیرای از معتکفین است.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان در باره اعتگاف افزود :  اعتکاف فرصتی است تا ما انسانها ی مشغول به دنیا،خلوتی پیدا کنیم و در آن خلوتگاه با معشوق فراموش شده راز ونیاز کنیم.و در ایام البیض خداوند این توفیق را شامل بندگان خود کرد تا به پالایش درون بپردازند و دل را از زنگار دوری از خدا و غفلت پاک کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان با رویکردی بهتر و برنامه ریزی دقیقتر برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف در حال برنامه ریزی است افزود :ایام اعتکاف در سال ۹۶ در روزهای ۲۳،۲۲و۲۴ فروردین ماه همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی (علیه السلام)آغاز می شود
وی ادامه داد:۴۰ مسجد در شهر ها و روستاهای شهرستان فلاورجان با ظرفیتی بالغ بر ۷۵۰۰ نفر آماده برگزاری این مراسم معنوی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی با بیان اینکه نام نویسی علاقه‌مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف درسامانه http://akefin.com آغاز شده افزود : ثبت نام در مراسم اعتکاف با مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان از طریق سامانه بصورت اینترنتی و حضوری با آموزش مدیران اعتکاف مساجد انجام می شود و خود افراد نیز می توانند با مراجعه به سایت ،مساجدمورد نظر خود را انتخاب وکارت خود را دریافت کنند.
وی درادامه در مورد برنامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان  در اعتکاف افزود :برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در این مراسم اعزام مبلغ برادر و خواهر، قاری  مداح با هماهنگی و همچنین انجام طرح با قرآن در زلال اعتکاف در ۷ مسجد پرجمعیت شهرستان فلاورجان میباشد.
وی در پایان افزود :امیدواریم با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء بتوانیم با زمینه سازی بهتر از این مراسم معنوی توشه ای سرشار از رحمت الهی برداشت کنیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc