کد خبر : 24199
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1396 - 9:58

فقط در شهرستان ما فلاورجان بیش از ۴۰هزار نفر بیکار شدند

نماینده مردم فلاورجان گفت: رئیس جمهور به صورت رسمی اعلام کند ۷۰۰ هزار شغلی که اعلام کرده در کجا ایجاد شده است تا مردم بدانند این ۷۰۰ هزار نفر در کجا مشغول به کار هستند. حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره

نماینده مردم فلاورجان گفت: رئیس جمهور به صورت رسمی اعلام کند ۷۰۰ هزار شغلی که اعلام کرده در کجا ایجاد شده است تا مردم بدانند این ۷۰۰ هزار نفر در کجا مشغول به کار هستند.
حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر ایجاد ۷۰۰ هزار شغل جدید در سول ۴ سال گذشته، اظهار داشت: ما چندین مرتبه از رئیس جمهور محترم و وزرایی که با آمار و ارقام مربوط به بحث اشتغالزایی سروکار دارند خواستیم که به صورت رسمی اعلام کنند ۷۰۰ هزار یا یک و نیم میلیون شغلی که بعضی از وزرا اعلام کرده بودند در کجا ایجاد شده است تا مردم بدانند این ۷۰۰ هزار نفر در کجا مشغول به کار هستند.
وی افزود: به واسطه عضویتم در هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی جلساتی با برخی از صنعت گران شهرستان های استان اصفهان داشتم که در آن جلسات متوجه تعدیل نیرو در اکثر شهرستان های استان شدم. به طور مثال شاید از ابتدای عمر دولت تدبیر و امید تاکنون در شهرک صنعتی اشترجان که تنها شهرک صنعتی استان است بیش از ۴۰ هزار نفر بیکار شده اند؛ این شهرک در شهرستان فلاورجان بوده و این امار بیکاری تنها مربوط به یکی از شهرستان های استان اصفهان است از این رو اگر بخواهیم شرایط بیکاری استان پهناوری همچون اصفهان را محاسبه کنیم به آمار و ارقام بسیار بالاتری خواهیم رسید.
موسوی لارگانی تصریح کرد: سال گذشته نیز یکی از مسئولین رده بالای استان اصفهان اعلام کرد که در شش ماهه اول سال ۹۵ بیش از ۱۶ هزار نفر در استان اصفهان بیکار شده اند که معتقدم این هم آمار واقعی نیست چرا که منظور آن فرد بیکاران تحت پوشش بیمه بیکاری بودند این در حالی است که تمامی بیکاران نمی توانند به واسطه سابقه کم از بیمه بیکاری برخوردار باشند که اگر بخواهیم آمار بیکاری ۶ ماهه اول سال ۹۵ در کل کشور را محاسبه کنیم قطعا به آمار بسیار بالایی می رسیم.
نماینده مردم فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که یک از دغدغه های مهم کشور و خواسته های به حق ملت ایران و مقام معظم رهبری بحث اشتغال است اما مسئولین نیز بهتر می دانند که در این مدت اشتغالی ایجاد نشده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc