کد خبر : 24213
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 11:50

انتخاب و معرفی معلم نمونه گزینش بهترین از بین بهترینهاست

جلسه ی توجیهی ، آموزشی شیوه نامه ی انتخاب معلم نمونه ، ویژه ی مدیران مدارس ، با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه دوره ی اول و دوم مدیریت آموزش و پرورش ، در سالن اجتماعات امام علی آموزش و پرورش فلاورجان ، برگزار

جلسه ی توجیهی ، آموزشی شیوه نامه ی انتخاب معلم نمونه ، ویژه ی مدیران مدارس ، با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه دوره ی اول و دوم مدیریت آموزش و پرورش ، در سالن اجتماعات امام علی آموزش و پرورش فلاورجان ، برگزار گردید.
در این جلسه که کلیه ی مدیران مدارس سه مقطع آموزشی حضور داشتتد ، کمالی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای کلیه ی همکاران عزیز فرهنگی ، به شعار سال ۹۶ اشاره نمود و گفت :« مقام معظم رهبری با عنایت به نیاز امروز جامعه ، امسال را اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری کردند که در این رابطه ما می توانیم با خرید و مصرف تولیدات ملی ، از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم و به صنعت و اقتصاد کشورمان رونق ببخشیم .
ایشان همچنین ضمن دعوت از همه ی همکاران فرهنگی به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه سال جاری ، از مدیران مدارس خواست به هیچ عنوان در مدارس جهت گیری سیاسی نداشته باشند و صرفا به دعوت جهت شرکت پرشور در انتخابات بپردازند .
دکتر کمالی در ادامه با اشاره به عملکرد بسیارخوب و قابل قبول منطقه در خصوص انتخاب و معرفی معلم نمونه در سال گذشته و رضایتمندی اکثر همکاران عزیز از فرایند کار در این زمینه ، عنوان نمود : « انتخاب و معرفی معلم نمونه همواره یکی از دشوارترین و در عین حال حساسترین کارهایست که دقت و توجه زیادی می طلبد . چرا که گزینش بهترین از بین بهترینهاست » .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در ادامه افزود : « با توجه به اینکه شما مدیران محترم به واسطه ی تعاملی که در مدرسه با معلمان دارید بیشترین شناخت را از فعالیتهای ایشان دارید ، از این نظر می توانید در انتخاب و معرفی بهترین ها بسیار تاثیرگزار باشید » .

دکتر کمالی همچنین بااشاره به ویژگی ها و پارامترهای مشخص شده در شیوه نامه ی انتخاب و معرفی معلم نمونه ، اظهارداشت : « با توجه به ساحت های ششگانه ، پارامترها و ویژگیهایی که در نظرگرفته شده ، معلمان عزیز می توانند با در نظر گرفتن این پارامترها و ساحت های شش گانه که به طور دقیق در شورای معلمان مدارس ، تعریف عملیاتی می شوند ، به وسیله ی نظر سنجی بهترین شخص را انتخاب نمایند، که خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود ».
مدیر محترم آموزش و پرورش همچنین درادامه اظهار داشت : « در خصوص انتخاب معلمان نمونه با دقت ، سعی کنیم انصاف و عدالت مدنظر قرار گیرد و اگر همکاری دراین خصوص اعتراضی دارد به مسئول ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش مراجعه نماید ».
سپس کارشناس محترم ارتقا نیروی انسانی آموزش و پرورش فلاورجان ، درخصوص جزئیات اجرای شیوه نامه ی انتخاب معلم نمونه در سال جدید و تغییرات آن ، توضیحات مبسوط و مکفی ارائه نمود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc