کد خبر : 24233
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 12:11

آموزش‌های زیست محیطی در شهرستان فلاورجان همچنان ادامه خواهد داشت

آموزش‌های زیست محیطی در مدارس متوسطه فلاورجان در سال ۹۶ همچنان ادامه خواهد داشت. سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان مطرح کرد:ارائه آموزش‌های زیست محیطی در مدارس متوسطه فلاورجان در سال ۹۶ همچنان ادامه خواهد داشت سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی و آگاه‌بخشی حفظ محیط زیست از

آموزش‌های زیست محیطی در مدارس متوسطه فلاورجان در سال ۹۶ همچنان ادامه خواهد داشت.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان مطرح کرد:ارائه آموزش‌های زیست محیطی در مدارس متوسطه فلاورجان در سال ۹۶ همچنان ادامه خواهد داشت
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی و آگاه‌بخشی حفظ محیط زیست از سنین هدف و تأثیرپذیر گفت: کارشناسان این اداره با حضور در مدارس متوسطه در راستای ارائه آموزش‌های لازم اقدام نموده اند
ولید مغذبی اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست و مناطق حفاظت شده در راستای حفاظت از گونه‌های مختلف گیاهی، جانوری و زیست محیطی از وظایف مهم اداره حفاظت محیط زیست میباشد.
وی افزود: در این راستا حفاظت محیط زیست فلاورجان اقدامات و فعالیت‌های مختلف و متنوع عملیاتی و فرهنگی انجام داده است.
ولید مغربی با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان عنوان کرد: نصب پلاکادرهای مذهبی و زیست محیطی در ۴۷ نقطه در راستای افزایش آگاه‌بخشی و اطلاعات مردم در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست از جمله اقدامات فرهنگی این اداره بوده است.
دکتر ولید مغربی بسترسازی فرهنگی را امری مهم و تأثیرگذار در حفظ محیط زیست دانست و گفت: تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی زمان‌بر بوده اما آثار این نوع اقدامات ریشه‌ای و ماندگار است.
ولید مغربی برگزاری نشست با جوامع روستایی ده این شهرستان در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی را از دیگر اقدامات اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان در سال ۹۶ عنوان کرد.
دکتر ولید مغربی با تأکید بر حفظ اماکن زیست محیطی یادآور شد: در این خصوص جلسات کارگروه پسماند با حضور اعضای محترم شهرستانی برگزار شده و مصوبات خوبی نیز به تصویب رسیده است.
وی برگزاری روز انس با طبیعت، برپایی چادر در ورودی‌های مناطق گردشگری شده در راستای راهنمایی گردشگران و مسافران همچنین پاکسازی مناطق گردشگری شهرستان را از جمله اقدامات اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان عنوان کرد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc