کد خبر : 24297
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1396 - 0:45

تصاویر/ آخرین روز مراسم اعتکاف در امامزاده سید محمد (ع) قهدریجان

آیین اعتکاف ماه رجب با حضور پر شور معتکفین درامامزاده سید محمد (ع) قهدریجان   پس از سه روز عبادت و بندگی به پایان رسید. ماه رجب است و عطر دل‌انگیز معنویت در فضای شهرها پیچیده، روزهایی که خداوند به طور ویژه بندگانش را میهمان خانه خود می‌کند.  از صبح گاه سیزدهم رجب، مساجد شهرستان

آیین اعتکاف ماه رجب با حضور پر شور معتکفین درامامزاده سید محمد (ع) قهدریجان   پس از سه روز عبادت و بندگی به پایان رسید.

ماه رجب است و عطر دل‌انگیز معنویت در فضای شهرها پیچیده، روزهایی که خداوند به طور ویژه بندگانش را میهمان خانه خود می‌کند.

 از صبح گاه سیزدهم رجب، مساجد شهرستان فلاورجان نیز، شاهد حضور عاشقانی شد که به قصد بندگی سه روزه، در این مکان‌های مقدس حاضر شدند و در سفری معنوی دل از دنیا کنده و در خانه خدا میهمان شدند.

 اعتکاف آغاز شد و انتظار عاشقان به سر آمد و حال روزهای خوش اعتکاف، با حال و هوایی وصف ناشدنی رو به پایان است، روزهای خوش دل بریدن از دنیا و دل سپردن به حضرت حق.

 عده‌ای مشغول خواندن دعا، نماز و عده‌ای خود را برای مراسم معنوی اعمال ام داوود آماده می‌کنند.

در سومین روز از مراسم معنوی اعتکاف، مسجد امامزاده سید محمد (ع) قهدریجان شاهد حال و هوای معنوی بانوانی است که  دیگر این مکان باصفا را ترک می‌کنند و لحظه‌های ناب بندگی معتکفان در مسجد به پایان می‌رسد.

 

 

گزارش تصویری ازآیین اعتکاف ماه رجب با حضور پر شور معتکفین درامامزاده سید محمد (ع) قهدریجان  سخنرانی،اعمال ام داوود،اختتامیه واهداءجوایز به برگزیدگان با حضور  امام جمعه قهدریجان و رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهر ستان فلاورجان  وسایر مسئولین ،اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء توسط امام جمعه محترم حاج آقا هاشمی و مراسم بدرقه و حضور بی نظیر مردم و خانواده های معتکفین
 

 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc