کد خبر : 24394
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 0:21

چهارمین گروه از گردشگران از آثار تاریخی روستای هویه بازدید کردند/تصاویر

چهارمین گروه از گردشگران از آثار تاریخی روستای هویه بازدید کردند  بعد از ظهر روز سه شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶  تعداد  ١٩ نفر از گردشگران ایتالیایی با حضور در روستای هویه شهرستان فلاورجان از کلیه اثارفرهنگی گردشگری و نیز اداب و سنن روستا دیدن نمودند. گردشگران ایتالیایی ابتدا با دعوت اعضای محترم شورای اسلامی روستا

چهارمین گروه از گردشگران از آثار تاریخی روستای هویه بازدید کردند
 بعد از ظهر روز سه شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶  تعداد  ١٩ نفر از گردشگران ایتالیایی با حضور در روستای هویه شهرستان فلاورجان از کلیه اثارفرهنگی گردشگری و نیز اداب و سنن روستا دیدن نمودند.
گردشگران ایتالیایی ابتدا با دعوت اعضای محترم شورای اسلامی روستا به صرف چای و شیرینی پذیرایی شده و سپس از محلهای تعیین شده بسوی برجها راهنمایی شدند. این بازدید که حدود ساعت ١٨:٣٠ صورت گرفت با استقبال گسترده مردم هویه روبرو شد.
گردشگران وجود این برجها با کارکرد دفاعی و نیز تامین کود کشاورزی زمینها را ناشی از نبوغ مردم منطقه دانسته و بر لزوم مرمت سریع انها تاکید کردند.
گردشگران مردم روستای هویه را نمونه ای بی بدیل از مهمانوازی ایرانیان برشمردند و افزودند: کلیه تبلیغات منفی موجود در خارج کشور در خصوص ایران و ایرانیان دروغ محض است و ما پیام صلح ومهمان نوازی مردم ایران را به دیگران خواهیم رساند.
در پایان بازدید گردشگران در یکی از خانه های محلی جهت صرف شام اسکان داده شدند. وبعداز صرف شام روستا را به مقصد اصفهان ترک نمودند.
برای دیدن در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید 

 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc