کد خبر : 24466
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 17:36

پیام تسلیت فرماندار فلاورجان برای جان باختگان حادثه محور مشهد_اصفهان

پیام تسلیت فرماندار فلاورجان برای جان باختگان حادثه محور مشهد_اصفهان

فرماندار شهرستان فلاورجان در پیامی، جان باختن تعدادی از زوّار حضرت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام از شهرستان فلاورجان   در سانحه دلخراش  تصادف اتوبوس در محور مشهد_اصفهان را به مردم شهرستان و خانواده‌های داغدار تسلیت گفت. متن پیام مهندس هدایت به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون خبر تاسف‌بار حادثه ناگوار و

فرماندار شهرستان فلاورجان در پیامی، جان باختن تعدادی از زوّار حضرت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام از شهرستان فلاورجان   در سانحه دلخراش  تصادف اتوبوس در محور مشهد_اصفهان را به مردم شهرستان و خانواده‌های داغدار تسلیت گفت. متن پیام مهندس هدایت به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
خبر تاسف‌بار حادثه ناگوار و دلخراش برخورد اتوبوس مسافر بر در مسیر مشهد -اصفهان و جان باختن تعدادی از عزیزانمان در این حادثه، موجبات تالم و تاسف عمیق قلبی بنده و مردم شریف شهرستان فلاورجان را فراهم آورد.
اینجانب این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده ،هم استانی هاو هموطنان عزیز تسلیت می‌گویم و ضمن طلب شفای عاجل برای مصدومان این حادثه ناگوار، از خداوند متعال برای درگذشتگان ، رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های معزز ،کانون های داغدیده و بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسالت می‌نمایم.
اصغر هدایت
فرماندار شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc