کد خبر : 24495
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 23:58

ادای احترام به مقام شامخ معلم و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، همراه با خانواده ی معلم شهید احمد محمدی ، جهت ادای احترام به مقام شامخ معلم و همچنین تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی ، در گلستان شهدای اصفهان ، حضور یافت .  ، در آستانه ی  اردیبهشت ماه و بزرگداشت مقام معلم ،  مدیر آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، همراه با خانواده ی معلم شهید احمد محمدی ، جهت ادای احترام به مقام شامخ معلم و همچنین تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی ، در گلستان شهدای اصفهان ، حضور یافت .
 ، در آستانه ی  اردیبهشت ماه و بزرگداشت مقام معلم ،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، همراه با خانواده ی معلم شهید ، احمد محمدی ، جهت ادای احترام به مقام شامخ معلم و همچنین تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی ، در گلستان شهدای اصفهان ، حضور یافت .
 ایشان ضمن بیان خاطرات شیرین و شنیدنی از کلاس درس شهید محمدی اظهار داشت : « شهید محمدی ،معلم درس حرفه وفن ما بودند و از ویژگی های بارز  ایشان در تدریس این بود که علاوه بر مطالب درس ، راه و رسم درست زندگی کردن را به صورت عملی و کاربردی به ما آموختند و همین امر موجب شده که یاد و خاطر ایشان در ذهن همه ی دانش آموزانش حفظ شود» .
 دکتر کمالی در ادامه افزود : «  آسایش و آرامشی که  امروز در جامعه، حکم فرماست حاصل جانفشانی ها و سلحشوری هایی است که امثال شهید محمدی به عنوان اسطوره های استقامت، شجاعت و دلاوری داشتند » .
 ایشان ضمن تشکر و ادای احترام به پدر و مادر شهید محمدی گفت :« شما خانواده ی معظم شهدا ، الگوی مناسب صبر و پایداری هستید که با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث  عزت ،عظمت و سربلندی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران شدید».
در ادامه مادر شهید محمدی  ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان گفت: « مطمئنم روح فرزندم احمد ، از دانش آموزانی مثل شما  شادمی شود و من از شما خیلی ممنون هستم و برای شما دعا می کنم ».
 در ادامه دکتر کمالی با حضور بر مزار سرداران شهید حاج حسین خرازی و شهیدحاج احمد کاظمی همچنین شهیده زهره بنیانیان ، نسبت به ایشان ادای احترام نمود ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc