کد خبر : 24610
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 16:16

در حوزه اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان فلاورجان در حال رقم خوردن است

فرماندار فلاورجان در جلسه هماهنگی هفته کارگرگفت:حضور پرشور مردم عزیز در انتخابات ضمن اینکه عزت واقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید مشت محکم دیگری بردهان استکبار جهانی خواهد بود ونشان می دهد مردم عزیز علیرغم مشکلات فراوان نظام را دوست داشته وپای آن خواهند ایستاد به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان

فرماندار فلاورجان در جلسه هماهنگی هفته کارگرگفت:حضور پرشور مردم عزیز در انتخابات ضمن اینکه عزت واقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید مشت محکم دیگری بردهان استکبار جهانی خواهد بود ونشان می دهد مردم عزیز علیرغم مشکلات فراوان نظام را دوست داشته وپای آن خواهند ایستاد
به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی نکوداشت هفته کاروکارگر در شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس هدایت برگزار شد.
مهندس هدایت فرماندار شهرستان ضمن تبریک عید سعید مبعث به همه مردم عزیز وشهید پرور شهرستان وبویژه قشر زحمتکش کارگران وکارفرمایان محترم که در بحث اشتغال زحمات فراوانی را متقبل می شوند گفت:دریک نگاه کلی نقش کار وکارگر در عرصه های اجتماعی به ویژه توسعه اقتصادی نقشی بیار مهم ،بی بدیل وتاثیر گذاراست.
اصغر هدایت در ادامه افزود حق الزحمه کار گر آنقدر مهم است که پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم وهمچنین ائمه معصومین هدی بر اساس آموزه های دینی اسلام وشرع مقدس، بسیار به رعایت شان ومنزلت این قشر زحمتکش تاکید داشته اند وهمچنین در عصر حاضر نیز حضرت امام خمینی رحمت الله علیه ومقام معظم رهبری مد ظله العالی نیز تاکیدات فروانی در این خصوص داشته اند ولذا برهمه ما لازم است که ضمن تکریم واحترام این عزیزان نسبت به رعایت حق وحقوقشان نهایت دقت ومراقبت را نمائیم.
وی همچنین در ادامه این جلسه با اشاره به شعار سال وبحث تولید واشتغال گفت :علیرغم مشکلات موجود در حوزه اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان فلاورجان در حال رقم خوردن است .
مدیر ارشد اجرایی شهرستان گفت:تمام هم وغم دولت حفظ اشتغال تا حد امکان بوده است ومجموعه مدیریت شهرستان تمام تلاششان براین بوده که تاحد ممکن هیچ واحدی دچار مشکل نگردد که الحمدالله در این حوزه نسبت به جاهای دیگر بسیار بهتر عمل شد.
مهندس هدایت در ادامه گفت در حوزه مشاغل خانگی اتفاقاتی که افتاده است بسیار خوب وامیدوارکننده می باشد ودر اشتغال زایی در این حوزه از شهرستان های پیشرو در استان هستیم.
فرماندار شهرستان گفت امیدواریم سال ۹۶سال رونق اشتغال در شهرستان فلاورجان باشد.
مهندس هدایت حفظ اشتغال موجود را از مهمترین نیازهای امروز شهرستان دانست وگفت :ان شالله با همکاری سایر دستگاهها وباعزم جدی امیدواریم که بتوانیم در ایجاد اشتغال بیشترنقش آفرین باشیم .
مقام محترم فرمانداربا اشاره به رشادت ها ودلاوریها وجانفشانی های شهدا ی عزیز وجانبازان ورزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت : آن رشادت ها واز خود گذشتگی ها بود که ما امروز دز این شرایط وامنیت بالا در منطقه می توانیم زندگی کنیم وبستر ایجاد شغل را فراهم کنیم.
وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو ضمن توصیه به همه عوامل اجرائی ،نظارتی وبازرسی در امر برگزاری انتخاباتی سالم وپرشور خاطرنشان ساخت:حضور پرشور مردم عزیز در انتخابات ضمن اینکه عزت واقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید مشت محکم دیگری بردهان استکبار جهانی خواهد بود ونشان می دهد مردم عزیز علیرغم مشکلات فراوان نظام را دوست داشته وپای آن خواهند ایستاد.
در ادامه سرهنگ رجبی فرمانده بسیج ادارات ناحیه مقاومت شهرستان فلاورجان نیز ضمن معرفی شهید شاخص کارگری وکارمندی سال نیز برنامه های حوزه مقاومت را تشریح کرد.
درپایان رئیس اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی وسایر دستگاهها نیز برنامه های خود را ارائه نمودند وفرماندار شهرستان بر هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم تاکید نمود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc