کد خبر : 24758
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 - 14:13

مراسم تجلیل از خانواده ی خیرمدرسه ساز ، و افتتاح نمایشگاه آثار هنری هنرجویان برگزار گردید.

مراسم تجلیل از خیرمدرسه ساز ، زنده یاد دکتر احمدکیانی با حضور خانواده ی ایشان ، در هنرستان دکتر کیانی ، برگزار گردید. مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز زنده یاد دکتر احمدکیانی و خانواده ی محترم ایشان با حضور مدیر  آموزش و پرورش فلاورجان  وتعدادی از مسئولین آموزش و پرورش فلاورجان ، با هدف

مراسم تجلیل از خیرمدرسه ساز ، زنده یاد دکتر احمدکیانی با حضور خانواده ی ایشان ، در هنرستان دکتر کیانی ، برگزار گردید.
مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز زنده یاد دکتر احمدکیانی و خانواده ی محترم ایشان با حضور مدیر  آموزش و پرورش فلاورجان  وتعدادی از مسئولین آموزش و پرورش فلاورجان ، با هدف تشویق و ترغیب خیرین همچنین دیگران ، جهت مشارکت بیشتر دراین امر خیر ، در هنرستان دکتر کیانی  فلاورجان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر کمالی ضمن تشکر از خانواده ی خیر مدرسه ساز زنده یاد دکترکیانی ، مدرسه سازی را در راس اعمال خیرو ماندگار دانست و اظهار داشت :« نتیجه ی مدرسه سازی انسان سازی است و تربیت و تعالی آدمی از این راه میسر می گردد. ایشان تاکید نمود هرکسی با هر بضاعت مالی می تواند دراین امر خیر مشارکت نماید .
مهندس محمود کیانی برادر زنده یاد دکتر کیانی ضمن تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش ، از اقدام به ساخت یک واحد آموزشی به زودی در شهرستان  فلاورجان، توسط این خانواده خبر داد.
در ادامه نیز نمایشگاه  آثار هنری هنرجویان   ،به مناسبت هفته ی مشاغل ،در هنرستان دکتر کیانی افتتاح گردید

دکتر کمالی در جمع هنرجویان این هنرستان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه زیبا اظهار داشت : « امروز در این نمایشگاه شاهددستان هنرمند شما هنرجویان عزیز و پرتلاش بودیم ولیکن به شما توصیه می کنم که از زیبایی های موجود در طبیعت الهام بگیرید که یک هنرجوی خلاق به عناوین کتاب بسنده نمی کند بلکه از طبیعت ایده میگیرد » .
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  همچنین به استفاده از قدرت خلاقیت تاکید نمود واظهار داشت :« سعی کنید با استفاده از نیروی جوانی و بهره گیری از توانمندی ها و فرصتهای پیش رو خلاق وکار آفرین باشید » .
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc