کد خبر : 24785
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 0:15

دیدار مدیر آموزش وپرورش پیربکران با فرمانده سپاه به مناسبت روز پاسدار

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار، مدیر آموزش وپرورش پیربکران با سرهنگ فتحیان فرمانده سپاه فلاورجان  دیدار کرد. ریاست آموزش وپرورش پیربکران  در تبریک روز پاسدار بیان کرد: امنیت کشور مقرون تلاش نیروهایی است که با تلاش و علاقه از میهن دفاع می کنند و امنیت جامعه مدیون پاسداران غیور

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار، مدیر آموزش وپرورش پیربکران با سرهنگ فتحیان فرمانده سپاه فلاورجان  دیدار کرد.

ریاست آموزش وپرورش پیربکران  در تبریک روز پاسدار بیان کرد: امنیت کشور مقرون تلاش نیروهایی است که با تلاش و علاقه از میهن دفاع می کنند و امنیت جامعه مدیون پاسداران غیور کشور است.

سرهنگ فتحیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان   ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و ضمن تشکر از ریاست اداره و همراهان، رشد، پیشرفت  و توسعه جامعه را نتیجه بستر اولیه آموزش و پرورش دانست  و تربیت نسل رشید و قابل را از ثمرات آموزش و پرورش غنی دانست. وی در ادامه گفت: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت مجاهدانه خود استفاده می کند و وقت خود را صرف تربیت نسل می کند.اهمیت به آموزش و پرورش باعث تحقق به اهداف اسلامی می شود.

فرمانده سپاه در گرامی داشت روز پاسدار گفت: هر کس برای نظام خدمتی انجام دهد به نوعی پاسدار است.

همچنین ریاست اداره و همراهان  با حضور در حوزه مقاومت شهید بهشتی پیربکران روز پاسدار را به مسئول این حوزه تبریک گفتند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc