کد خبر : 24807
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 9:00

پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت معلم

 مدیر آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان طی پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم به نام آفریدگاری که « قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور «اندیشه» آراست.

 مدیر آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان طی پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام آفریدگاری که « قلم» را آفرید
و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور «اندیشه» آراست.
معلم بر لوح جان ها نقش دانش و بینش حک می کند و با قلم تعلیم، بردفتر سفید دل، سرمشق تربیت می دهد . زلال جاری در بوستان ادب و عرفان او، گل های شعور را بارور می کند. و چه زیبا گفته اند که به سان شمعی می سوزد و بشر را از تاریکی جهل و نادانی بیرون می آورد. رنج امروز او، اعتلای فرهنگ و اندیشه ی میهن فرداست. او ،امروز خود را ، وقف فردای دیگران می سازد و با این کار، نام خود را در ردیف نام انبیا بر کتیبه تاریخ، تا ابد ماندگار می سازد.
بی تردید نظام تعلیم و تربیت ، مهم ترین رکن توسعه ، تعالی و پیشرفت هر جامعه است . در میان عناصر فعال و موثر برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت ، معلمان به عنوان قلب تپنده و طلایه دار توسعه علمی و فرهنگی جامعه ایفای نقش می نمایند و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مرهون تلاش ، جدیت
و دلسوزی قشر معلمان و فرهیخته ی فرهنگیان است که برای رشد و بالندگی آینده سازان میهن اسلامیمان شمع وجود خویش را نثار فرزندان این مرز و بوم می کنند. اینک در آستانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید ، استاد مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی و تقارن آن با اعیاد شعبانیه و میلاد فرخنده ی بزرگ معلمان بشریت ، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان پر تلاش و دلسوز شهرستان فرهنگی فلاورجان ، تبریک عرض می نمایم و برخود واجب می دانم به مصداق حدیث شریف ” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” و به افتخار جایگاه رفیع معلمی مراتب سپاس ، تقدیر و تشکر خویش را از همکاری ، همراهی و تلاش های دلسوزانه ی کلیه فرهنگیان گرانقدر به عمل آورم لذا با خلوص نیت و کمال احترام و تواضع ، آرزوی اجر و پاداش وافر الهی ، توفیقات روز افزون و صحت و سلامتی کلیه فرهنگیان و معلمان عزیز و خانواده های محترمشان را از پیشگاه کبریایی حضرت دوست مسالت می نمایم.
علی اکبر کمالی
مدیر آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc