کد خبر : 24815
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 14:14

اولین شبکه خواهران مسجدی در شهرستان فلاورجان برای اولین بار راه اندازی شده است

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از راه اندازی اولین شبکه خواهران مسجدی در شهرستان فلاورجان خبر داد. حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی نه تنها یک انقلاب سیاسی بلکه یک انقلاب ارزشی بود که توانست با احیای ارزش های

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از راه اندازی اولین شبکه خواهران مسجدی در شهرستان فلاورجان خبر داد.
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی نه تنها یک انقلاب سیاسی بلکه یک انقلاب ارزشی بود که توانست با احیای ارزش های دینی، جایگاه واقعی زن را احیا کند.
وی افزود: برنامه ریزی، کنترل، هدایت، نظارت و ارزیابی برنامه های واحد های خواهران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بر اساس دستور العمل های ابلاغی، اقتضائات محلی و فرهنگی از جمله فعالیت هایی است که با توجه به پراکندگی جغرافیایی بالای کانون های فرهنگی هنری مساجد برعهده سر شبکه ( رابط خواهران) قرار گرفته است تا بدین واسطه حلقه ارتباطی میان کانون های هر منطقه و شهرستان و به تبع آن دبیرخانه استان ایجاد و زمینه تقویت واحد های خواهران کانون ها فراهم شود.
وی تصریح کرد: شناسایی فعالیت ها، تعاملات و عملکرد امورخواهران کانون ها در راستای برنامه ریزی صحیح، ارائه طرح ها و برنامه های پیشنهادی واحدهای خواهران به دبیرخانه استان با هماهنگی سایر بخش ها، زمینه سازی جهت شناسایی و رشداستعدادهای درخشان خواهران عضو کانون، برنامه ریزی برای حضور فعال خواهران در فعالیت های جمعی و گروهی جهت ارتقا فکری و تقویت روحیه تعاون و همکاری و مسئولیت پذیری در آنها از اهداف راه اندازی واحد خواهران در کانون های مساجد است.
حجت الاسلام معتمدی، توسعه فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش در خواهران با پیش بینی و انجام فعالیت های ویژه، گسترش زمینه مشارکت و مباشرت خواهران در فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و پژوهشی، سوق دادن بانوان به برنامه ریزی ، نظم بخشیدن وهدفمندی در فعالیت ها و فراهم ساختن شرایط و امکانات لازم برای بهره گیری از استعدادها و توانائی های خواهران را از دیگر اهداف راه اندازی واحد خواهران کانون های مساجد عنوان کرد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به اینکه شبکه خواهران مسجدی در شهرستان فلاورجان برای اولین بار راه اندازی شده است، گفت: در شهرستان فلاورجان، کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ۴ منطقه قهدریجان، پیربکران و مرکزی ۱ و ۲ تقسیم شده اند که به تناسب تعداد کانون های هر منطقه پس از برگزاری انتخابات منطقه ای، کارگروه واحد خواهران ویژه آن منطقه تشکیل شد.
وی افزود: در هر منطقه نیز به انتخاب اعضای کارگروه های منتخب، یک نفر به عنوان رابط خواهران آن منطقه معرفی شد که این رابطین به همراه نماینده ای از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان اتاق فکر واحد خواهران آن شهرستان را تشکیل و یک نفر را به عنوان مسئول واحد خواهران کانون های فرهنگی و هنری مساجد آن شهرستان معرفی می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc