کد خبر : 24823
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 14:46

بازدیدفرمانداروجمعی ازمسولان شهرستان فلاورجان ازکارخانه تولیدکاشی در شهرک صنعتی اشترجان

،اصغر هدایت فرماندارشهرستان فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار وکارگر،از کارخانه تولیدی تکسرام در شهرک صنعتی اشترجان بازدید به عمل آورد و واز نزدیک روزکارگر رابه این بزرگواران تبریک گفت. وی افزود: بی شک همه مسوولین نظام از شرایط سخت و طاقت فرسای کار برای شما کارگران عزیز اطلاع دارند و این قشر

،اصغر هدایت فرماندارشهرستان فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار وکارگر،از کارخانه تولیدی تکسرام در شهرک صنعتی اشترجان بازدید به عمل آورد و واز نزدیک روزکارگر رابه این بزرگواران تبریک گفت.
وی افزود: بی شک همه مسوولین نظام از شرایط سخت و طاقت فرسای کار برای شما کارگران عزیز اطلاع دارند و این قشر زحمت کش و دلسوز جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه همه واقفیم که رکن اساسی کار و تولید، کارگران هستند، بیان داشت: گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف و مؤمن ایران اسلامی، فرصتی شد تا زحمات بی بدیل این عزیزان را ارج نهیم.
مدیر ارشد اجرائی شهرستان در ادامه افزود:همه مردم و مسئولان نظام وظیفه دارند در این روز نسبت به این قشر زحمت‌کش و فداکار که با صرف انرژی‌های خویش موتور تولید، کشاورزی و صنعت را به حرکت درآورده سر تعظیم فرود آورد.
وی با اشاره به اینکه کار و کارگری در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای بر خوردار است، افزود: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی بر گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی کارگران است.
مهندس هدایت در ادامه خاطر نشان ساخت که اشتغال برای ما امنیت ،عزت وافتخار می اورد ودر تحکیم وثبات خانه وخ
لازم به ذکر است، در این بازدید از کارگران و زحمت کشان در این کارخانه با تقدیم شاخه های گل از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل آمد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc