کد خبر : 24828
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 21:25

مراسم سالروز شهادت متفکر شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

دکتر روزبهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان تاکید کرد:استادان با شوق در مسیر تعلیم و تربیت گام بردارند و به شغل خود افتخارکنند مراسم سالروز شهادت متفکر شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز استاد با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. دکتر شهلا

دکتر روزبهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان تاکید کرد:استادان با شوق در مسیر تعلیم و تربیت گام بردارند و به شغل خود افتخارکنند

مراسم سالروز شهادت متفکر شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز استاد با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
دکتر شهلا روزبهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان ضمن تبریک روز معلم گفت: استادان و معلمین باید شکرگذار خداوند باشند که کار بزرگ تعلیم و تربیت بعهده آنها گذاشته شده است و این خود یک موهبت بزرگ الهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در این مراسم افزود: به برکت خون استاد شهید مرتضی مطهری این توفیق نصیب معلمین گردید تا مورد تقدیر قرار گیرند و می توان گفت خداوند بزرگ بر بخشی از بندگان خود منت نهاده و شان تعلیم و تربیت را به معلمین اهدا فرموده و یقینا این موهبت بزرگ نصیب هرکسی نمی شود بطوریکه معلمین عزیز باید به خاطر این عنایت بزرگ شکر گذار خداوند بوده و با شوق در مسیر تعلیم و تربیت گام بردارند.

روزبهانی ادامه داد:هدایت بشر بسوی روشنی ها بعهده پیامبران الهی بوده و بعد از آن این وظیفه بزرگ به دوش معلمین گذاشته شده است که این خود نشان از اهمیت بزرگ شغل مقدس معلمی است.

در این مراسم دکتر ماهرخ کشوری از اعضاء هیات علمی و عضو شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خطاب به دانشجویان گفت: قدر لحظات طلایی زندگی خود را بدانید و با برنامه ریزی دقیق از لحظات با ارزش زندگی استفاده کنید و از اساتید بخواهید در این زمینه به شما کمک کنند.

عضو شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت بعد معنوی در زندگی افزود: شما جوانان باید بدنبال معنای زندگی باشید یعنی با هدف زندگی کنید و با هدف قدم بردارید بطوریکه به ارزشهای زندگی عشق بورزید و قدردان ارزش های معنوی بوده و در جهت قرار گرفتن در یک مسیر درست از آنها استفاده کنید.

در این مراسم از دکتر سیما یحیی آبادی عضو هیات علمی گروه علوم زیستی و غلامعباس صائب از اعضاء هیات علمی گروه ادبیات فارسی بعنوان استادان نمونهدانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc