کد خبر : 24834
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 21:33

معلم و استاد نقش مؤثری در سازندگی فردای روشن آینده سازان میهن اسلامی مان دارد

مهندس هدایت فرماندار شهرستان بمناسبت سالروز شهادت حضرت ایت الله مرتضی مطهری وروز معلم پیامی صادر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم تاریخ جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته اند که در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و

مهندس هدایت فرماندار شهرستان بمناسبت سالروز شهادت حضرت ایت الله مرتضی مطهری وروز معلم پیامی صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته اند که در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری براین راه عاشقانه ایستاده اند .

تعلیم و تربیت سنت حسنه‌ای است که اوج خلاقیت عشق و هنر آفرینش را متجلی می‌سازد و ۱۲ اردیبهشت ماه سالگرد شهادت عالم ربانی و فیلسوف عالیقدر جهان اسلام شهید آیت الله مرتضی مطهری فرصت مناسبی برای تجلیل و بزرگداشت از خدمات تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است.
این مسئولیت بر عهده معلمان دلسوز و استادان فهیم است و معلم و استاد نقش مؤثری در سازندگی فردای روشن آینده سازان میهن اسلامی مان دارد زیرا معلمان و استادان، سازندگان اندیشه، منش و شخصیت نسل آینده کشور هستند.
بزرگداشت روز معلم و تجلیل از مقام شامخ استاد را امسال در حالی برگزار می‌کنیم که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی،تولید -اشتغال نامگذاری شده است و جامعه دانشگاهی، استادان فرهیخته، دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش باید به عنوان طلیعه داران این عرصه بافرهنگ سازی و آموزش صحیح بستر مناسبی برای تولید واشتغال ، این امر مهم در جامعه فراهم سازندتا قله‌های رشد و توسعه را در همه زمینه‌ها روز به روز فتح کنیم.
ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن روز معلم به همه استادان عرصه علم و پژوهش استادان و آموزگارانی که با کلام و قلم خود زمینه شکوفایی علمی و بالندگی اخلاقی جامعه و آینده سازان میهن اسلامی مان را فراهم می‌سازند، استمرار و دوام توفیق سلامتی و سرافزای آنان را از درگاه ایزد متعال خواستارم .

اصغر هدایت
فرماندار شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc