کد خبر : 24866
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 12:58

برگزاری همایش تربیت فرزند با رویکرد جدید در بنیاد فرهنگی قهدریجان

مرکز آموزش خانواده و فرزند پروری بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای قهدریجان همایش تربیت فرزند را با رویکرد جدید برگزار نمود. همایش تربیت فرزند در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع قهدریجان با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مادران علاقه‌مند به مسائل تربیت فرزند برگزار شد. در این همایش علی مهرابی، کارشناس ارشد مسائل خانواده و تربیت فرزند،

مرکز آموزش خانواده و فرزند پروری بنیاد فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای قهدریجان همایش تربیت فرزند را با رویکرد جدید برگزار نمود.
همایش تربیت فرزند در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع قهدریجان با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مادران علاقه‌مند به مسائل تربیت فرزند برگزار شد.
در این همایش علی مهرابی، کارشناس ارشد مسائل خانواده و تربیت فرزند، با طرح این سؤال که چرا با توجه به دانایی‌هایی روزافزون ما هنوز در تربیت فرزند با مشکل مواجهیم، بیان داشت: پدر و مادر به افکار تولیدشده از ذهن خودپاسخ می‌دهند و با این رفتار با فرزند برخورد می‌کنند که در تربیت اثر نامطلوب دارد و امروزه بسیاری از تنبیه‌ها براثر پاسخ به ذهن انجام می‌شود نه تربیت فرزند.
ایشان خاطرنشان کرد: در رویکرد جدید تربیت، به افکار ذهنی نباید سریع پاسخ داد که این تسریع در پاسخ‌گویی باعث گسسته شدن روابط صمیمی بین فرزند و پدر و مادر می‌شود.
ایشان از پدران و مادران خواستند که در تربیت فرزند به‌جای تبعیت از ذهن، تابع ارزش‌ها باشند.
پرسش و پاسخ بخش پایانی این همایش بود.
منبع:موسسه فرهنگی تسنیم نور.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc