کد خبر : 25077
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 19:15

عیادت دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از نماینده مردم فلاورجان در مجلس / گزارش تصویری

به نقل از خبرگزاری خانه ملت دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های این شهر از حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان که شب گذشته دچار سانحه رانندگی شده و به این بیمارستان منتقل شده بود عیادت کرد. .


به نقل از خبرگزاری خانه ملت دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های این شهر از حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان که شب گذشته دچار سانحه رانندگی شده و به این بیمارستان منتقل شده بود عیادت کرد.
گزارش تصویری/ عیادت دکتر لاریجانی از نماینده مردم فلاورجان در مجلسگزارش تصویری/ عیادت دکتر لاریجانی از نماینده مردم فلاورجان در مجلسگزارش تصویری/ عیادت دکتر لاریجانی از نماینده مردم فلاورجان در مجلسگزارش تصویری/ عیادت دکتر لاریجانی از نماینده مردم فلاورجان در مجلسگزارش تصویری/ عیادت دکتر لاریجانی از نماینده مردم فلاورجان در مجلسگزارش تصویری/ عیادت دکتر لاریجانی از نماینده مردم فلاورجان در مجلسگزارش تصویری/ عیادت دکتر لاریجانی از نماینده مردم فلاورجان در مجلس.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc