کد خبر : 25172
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 18:08

کاندیداها با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم از هزینه های بیجا پرهیز کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فلاورجان  با ابراز گلایه از هزینه های گزافی که در تبلیغات شورهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری می شود گفت: کاندیداها با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم از هزینه های بیجا پرهیز کنند و مردم هم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فلاورجان  با ابراز گلایه از هزینه های گزافی که در تبلیغات شورهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری می شود گفت: کاندیداها با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم از هزینه های بیجا پرهیز کنند و مردم هم به آنهایی که قناعت و ساده زیستی دارند و خود را وام دار کسی نکرده اند رای دهند تا این نظام و انقلاب به دست نااهلان نیفتد.
خطیب نماز جمعه شهر فلاورجان با اشاره به این مطلب که برخی از فضاها در جامعه می خواهند با گمراه کردن مردم زمینه های ظهر را به عقب بیندازند گفت: مونان واقعی باید مراقب این حربه ها باشند و زمینه های ظهور منجی عالم بشریت را آماده کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای که مانند دریایی متلاطم است به منزله یک جزیره امن قرار گرفته است و این امینت را ما به برکت لطف الهی و خون شهدا داریم؛ به همین دلیل همه مردم ایران باید در حفظ امنیت این کشور خود را مسئول بدانند.
وی در ادامه با ابراز گلایه از برخی پنهان کاری های دولت در خصوص سند ۲۰۳۰ یونسکو تصریح کرد: چند دهه قبل دشمن یک کاپیتولاسیون را به کشور ما تحمیل کرد و حال پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب به صورت مخفیانه در صدد بود یک کاپیتولاسیون فرهنگی را نیز به ملت ما تحمیل کند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان همچنین اضافه کرد: این سند با نام یونسکو اما به کام صهیونیست ها و زورگویان دنیا تهیه و تنظیم شده که هدفاصلی آن نیز به برده گرفتن کشورهای در حال توسعه ای مانند جمهوری اسلامی است و جای تاسف دارد که دو وزیر و یک معاون رئیس جمهور به صورت مخفیانه این سند ننگین را به امضا می رسانند.
حجت الاسلام محمد قدوسی ادامه داد: این سند چیز کم اهمیتی نبود و باید به تصویب مجلس شورای اسلامی همچنین اطلاع شورای انقلاب فرهنگی می رسید اما دولتی ها می گویند یک سند الزام آور نبوده است و این در حالی است که در گذشته نیز از آنها چنین ادعاهایی را شنیده ایم که میلیاردها دلار برای کشور هزینه در بر داشته است.
امام جمعه فلاورجان با اشاره به این مطلب که سند ۲۰۳۰ از کاپیتولاسون سیاسی هم برای کشور بیشتر هزینه داشته است خاطر نشان کرد: تمام ارزش های ایرانی و اسلامی با قبول این سند از بین می رود و به جای آن ضد ارزش ها باید قبول شوند که در متن این سند این موارد را ملزم کرده بوده اند و سوال اینجاست که آنهایی که این سند را امضا کرده اند اگر اسلامیت ندارند آیا غیرت ایرانی هم ندارند که به چنین ذلتی تن داده اند؟
وی با ابراز گلایه از عواملی که در امضای این سند دخیل بوده اند گفت: بعد از سکوت مسئولین در خصوص چنین اقدام نامبارکی کار بجایی رسید که مقام معظم رهبری شخصا در خصوص آن دستور دهند و از افتضاحی که به بار آمده است جلوگیری کنند.
حجت الاسلام قدوسی با گفتن این مطلب که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و انتخاب اصلح و کسی که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون شهدا و فرامین رهبری را ندارد انتخاب کنند اتفاقات بدتری هم خواهد افتاد گفت: در جمهوری اسلامی ایران همه چیز در دست مردم است و مردم باید در انتخاب های خود در هر زمینه با چشم باز عمل کنند.
وی اضافه کرد: امروز کشور در خطر است و دشمن از هر طریق در حال نفوذ به این کشور است و وارد شدن از بخش فرهنگی مهمترین و سهمناک ترین نفوذ کشور است به همین دلیل باید مراقب باشیم و ببنیم کسی که انتخاب می کنیم نگاهش به مردم و فرامین رهبری است یا به وعده های پوشالی دشمن و از تجربه های گذشته نیز درس عبرت بگیریم.
امام جمعه فلاورجان در ادامه با بیان این مطلب که باید هم در انتخابات مشارکت داشت و هم اصلح را انتخاب کنیم تاکید کرد: یک لحظه غفلت موجب می شود که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر باد رود و همه خون هایی که برای این نظام ریخته شده است پایمال شود.
خطیب نماز جمعه شهر فلاورجان  اضافه کرد: دشمن سه هدف دارد؛ اول کوتاه مدت که برهم زدن نظم و مانیت این کشور است؛ دوم شکست و تحریم های ظالمانه اقتصادی که در واقع هدف آن نا امیدی مردم از مسئولین است و در نهایت هدف بلند مدتش نابودی کامل جمهوری اسلامی است که مانند خواری در چشم آنها قرار گرفته است.
حجت الاسلام قدوسی همچنین با ابراز گلایه از هزینه های گزافی که در تبلیغات شورهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری می شود گفت: کاندیداها با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم از هزینه های بیجا پرهیز کنند و مردم هم به آنهایی که قناعت و ساده زیستی دارند و خود را وام دار کسی نکرده اند رای دهند تا این نظام و انقلاب به دست نااهلان نیفتد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc