کد خبر : 25219
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 16:43

۱۵۰۰ یورو دستاورد ورود گردشگران خارجی به روستای هویه فلاورجان

دستاورد ورود گردشگران خارجی به روستای هویه در پایان دو ماهه اول سال ۱۳۹۶: تعداد ۱۲۰ نفر از گردشگران خارجی، ۱۵۰۰ یورو ارز آوری برای مردم روستا ورود گردشگران خارجی در شهرستان فلاورجان در دو ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۶ بی سابقه بوده است. حامد قربانی هویه مجری طرح گردشگری روستا با اعلام این خبر افزود:

دستاورد ورود گردشگران خارجی به روستای هویه در پایان دو ماهه اول سال ۱۳۹۶: تعداد ۱۲۰ نفر از گردشگران خارجی، ۱۵۰۰ یورو ارز آوری برای مردم روستا
ورود گردشگران خارجی در شهرستان فلاورجان در دو ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۶ بی سابقه بوده است. حامد قربانی هویه مجری طرح گردشگری روستا با اعلام این خبر افزود: از زمان تشکیل گروه فرهنگی روستا و با همت جوانان عزیز و مردم شریف روستای هویه و هماهنگی با ارگانهای ذیربط شهرستان فلاورجان در کمتر از ۵ هفته تعداد ۱۲۰ نفر از گردشگران ایتالیایی از پل تاریخی شهرستان فلاورجان و نیز کبوترخانه های تاریخی روستای هویه دیدن کردند که در نوع خود با توجه به نبود هیچ گونه زیرساختی بی سابقه و بی نظیر بوده است.
ایشان ورود بیش از ۱۵۰۰ یورو ارز به روستا را در ابتدای کار بسیار امیدوار کننده دانستند و افزودند: در صورت مرمت و تعمیر برجهای تاریخی روستا این مبلغ به ۵۰۰۰ یورو در دو فصل کاری خواهد رسید.
ایشان در ادامه مهمترین علاقه گردشگران به روستا علاوه بر برج های کبوتر را میهمان نوازی مردم برشمردند و خاطر نشان کردند: مهمترین وظیفه مردم روستا حفظ آداب و سنن آنها به صورت طبیعی بوده و در صورت تصنعی شدن آن از تعداد گردشگران خارجی کاسته خواهد شد.

روستای هویه از در ۴ کیلومتری شهرستان شهرستان فلاورجان و در مسیر فلاورجان- درچه بوده که از زمان تشکیل گروه میراث فرهنگی روستا در فروردین ماه ۱۳۹۶ توانسته توجه بسیار از گردشگران خارجی و داخلی را به خود جلب کند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc