کد خبر : 25238
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 21:56

جلسه آموزشی وتوجیهی عوامل اجرائی انتخاباب در شهرستان فلاورجان برگزار شد

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان جلسه آموزشی وتوجیهی عوامل اجرائی در انتخاباب در شهر فلاورجان با حضور مهندس هدایت رئیس ستاد انتخابات شهرستان ،ایزدی مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در فلاورجان ،معاون فرماندار وبخشداران  بخش های شهرستان فلاورجان در سالن شهدای هنرمند  اداره ارشاد  برگزار شد. فرماندار فلاورجان در این جلسه  ضمن ابراز

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان جلسه آموزشی وتوجیهی عوامل اجرائی در انتخاباب در شهر فلاورجان با حضور مهندس هدایت رئیس ستاد انتخابات شهرستان ،ایزدی مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در فلاورجان ،معاون فرماندار وبخشداران  بخش های شهرستان فلاورجان در سالن شهدای هنرمند  اداره ارشاد  برگزار شد.
فرماندار فلاورجان در این جلسه  ضمن ابراز خرسندی از آمادگی کلیه عوامل اجرایی برای برگزاری بهتر انتخابات گفت : قانون و قانون مندی از ارکان مهم انتخابات می باشد که باید عوامل اجرایی با عملکرد درست و منطقی از ایجاد هرگونه شائبه جلوگیری کنند تا بتوانیم با اتحاد و همدلی برای برگزاری انتخاباتی سالم قدم برداریم .

در این جلسه مهندس هدایت ضمن تقدیر وتشکر از همه عوامل اجرائی ،نظارتی وبازرسی در انتخابات شهرستان تشکر کرد وگفت:ما در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم ،بزرگ وسرنوشت ساز هستیم وباید تمام هم وغم ما برفراهم کردن بستری سالم وپرشور برای مشارکت حداکثری مردم عزیز در انتخابات باشد.
وی در ادامه ضمن توصیه به کلیه عوامل اجرائی در انتخابات در رعایت بی طرفی کامل در حین برگزاری انتخابات گفت: رای مردم حق الناس است وما باید در حفظ وحراست از این امانت نهایت تلاشمان را بکنیم وحتی در ذهن خود هم نباید فکر کنیم که چه کسی رای بیاورد فقط تمرکزمان بر هرچه بهتر وسالم تر برگزار کردن انتخابات باشد .
اصغر هدایت همچنین در ادامه اظهار داشت یکی از مولفه های حضور مردم احساس سلامتی انتخابات است ومجریان ،ناظران وبازرسان باید امانت دار این حق الناس باشند تا به بهترین شکل ممکن این امر مهم انجام شود.
در ادامه جلسه مسعود ایزدی مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در شهرستان فلاورجان نیز توصیه هایی را به حاضرین در جلسه نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc