کد خبر : 25320
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 - 17:58

نکات مهم رهبر انقلاب درباره انتخابات ۹۶

نکات مهم رهبر انقلاب درباره انتخابات +اینفو گرافی رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را درباره انتخابات۹۶ در دیدار اخیر از دانشگاه افسری متذکر شدند. بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انتخابات یک عرصه‌ی ظهور و بروز وحدت ما، عقلانیت ما، شعور ملی ما می تواند قرار بگیرد. بعضی خیال می کنند انتخابات، زمزمه‌های انتخابات، فضای

رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را درباره انتخابات۹۶ در دیدار اخیر از دانشگاه افسری متذکر شدند.
بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انتخابات یک عرصه‌ی ظهور و بروز وحدت ما، عقلانیت ما، شعور ملی ما می تواند قرار بگیرد. بعضی خیال می کنند انتخابات، زمزمه‌های انتخابات، فضای انتخاباتی، مایه‌ی اختلاف است؛ نه، می تواند مایه‌ی اتحاد باشد؛ می تواند تشجیع کننده‌ی به سرعت عمل و پیشرفت باشد؛ با رقابت مثبت. هر گروهی سعی کنند برای خدمتگزاری به این ملت، سهم متناسب با خودشان را که لایق خودشان می دانند، به دست بیاورند؛ هیچ اشکالی ندارد. این رقابت مثبت به جامعه نشاط می بخشد، ما را زنده‌دل می کند، روح جوانی را بر جامعه‌ی ما حاکم می کند.

هم‌زمان با ایام انتخابات دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را به نامزد های انتخاباتی و مسئولان کشوری گوشزد کردند.
در همین زمینه قسمتی از سخنان ایشان در این باره در قالب یک تصویر اینفوگرافی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن می باشد.
رهبر معظم انقلاب از نامزد ها در خواست کرد تا بیان اقتصاد و معیشت مردم را به عنوان اولویت خود بدانند و همچنین عنوان کردند که حفظ اقتصاد ملی مقابل زیاده خواهی استکبار است ایشان به نامزد های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گوشزد کردند که به امنیت مردم توجه کرده و اقوام مختلف را تحریک  نکنند.
ایشان قانون شکنی ، بد اخلاقی  و امیدوار کردن دشمن با حرف های خود را از نقاط ضعف و مشکل آفرین دانستند و افزودند رعایت نظم ، رعایت اخلاق و رعایت حدود اسلامی و قانون باعث عزت و آبروی آنان خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب در پایان حفظ امنیت و برخورد سخت با برهم زنندگان امنیت را از وظایف مسئولین کشوری در انتخابات ۹۶ دانستند .
 
انتهای پیام/

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc