کد خبر : 25332
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 9:23

کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان تفاهم نامه سال ٩۶ خود را امضاء کردند

نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در این خصوص گفت : این تفاهم نامه بر مبنای برنامه ریزی سالانه کانون ها ، طرح اوقات فراغت تابستان و در راستای اصول و سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی و هنری مساجد طراحی شده است. توکلی افزود : با توجه

نوید توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در این خصوص گفت : این تفاهم نامه بر مبنای برنامه ریزی سالانه کانون ها ، طرح اوقات فراغت تابستان و در راستای اصول و سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی و هنری مساجد طراحی شده است.

توکلی افزود : با توجه به فعالیت ١٠٣ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان فلاورجان و آغاز فصل تابستان به منظور غنی سازی اوقات فراغت ،
توکلی ابراز امیدواری کرد ، با امضای این تفاهم نامه ، علاوه بر حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان  ، هم افزایی بیشتر کانون های فرهنگی و هنری در راستای منویات و دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری حضرت آیت لله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را شاهد باشیم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان افزود : ١۵ عنوان کلی از برنامه های فرهنگی هنری متناسب با مناسبت های دینی و ملی ، در تفاهم‌نامه سال ۹۵ دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پیش‌بینی‌شده است که در صورت حسن انجام این برنامه ها توسط کانون ها ، آنان مورد حمایت مادی و معنوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان قرار خواهند گرفت.
توکلی ادامه داد : این تفاهم نامه مباحث مهمی شامل احیای نظام زن و خانواده در بستر مسجد طراز اسلامی ، ارتقاء فرهنگ مسجد محوری ، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف را در بردارد که امیدوارم کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان در راستای ارتقاء این ارزش ها گام بردارند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc