کد خبر : 25658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 21:24

بازار میوه و سبزی منتظر ورود تولیدات فلاورجان

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اعلام کرد که تولید، عرضه و قیمت انواع سبزیجات مصرفی در آستانه ماه مبارک رمضان مناسب است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. حسین مهاجران، اظهار کرد: هم‌اکنون در وضعیتی قرار داریم که تولید انواع سبزیجات به حدی است که هیچ مشکلی نیست و گزارشی از آسیب

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اعلام کرد که تولید، عرضه و قیمت انواع سبزیجات مصرفی در آستانه ماه مبارک رمضان مناسب است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
حسین مهاجران، اظهار کرد: هم‌اکنون در وضعیتی قرار داریم که تولید انواع سبزیجات به حدی است که هیچ مشکلی نیست و گزارشی از آسیب دیدن تولید یا نبود محصول برای عرضه نیز وجود ندارد بنابراین دلیلی برای تغییر قیمت آن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه قیمت انواع سبزیجات در روزهای گذشته هیچ تغییری نکرده است، افزود: هم‌اکنون هر کیلوگرم قیمت سبزی خوراکی از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم سبزی آشی و پلویی از ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.
به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، تنها قیمت اسفناج در بین سبزیجات که برای پختن آش مورد استفاده قرار می‌گیرد آن هم در ۱۰ روز اول ماه مبارک رمضان قدری افزایش پیدا می‌کند که البته در صورت کمبود مقطعی این محصول می‌توان از سبزی‌های جایگزین استفاده کرد.
مهاجران گفت: در حال حاضر تنها مشکل در زمینه عرضه و قیمت پیاز است که فقط از شهرستان دزفول تولید و عرضه می‌شود که به زودی و با ورود تولید فلاورجان استان اصفهان بازار میوه و سبزی از این محصول نیز اشباع می‌شود و هم‌اکنون قیمت پیاز سفید شیری کیلویی ۲۰۰۰ تا ۲۷۰۰ و پیاز زرد کیلویی ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان است..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc