کد خبر : 25815
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 14:43

تشریح اقدامات آموزش و پرورش منطقه پیربکران در راستای طرح کرامت

جلسه طرح کرامت با حضور اعضای مربوطه در سالن شهرداری شهر بهاران برگزار شد. در این جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران گزیده ای از عملکرد آموزش و پرورش در راستای طرح کرامت را بیان کرد. سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران  به توضیح آموزش پیشگیری به دانش آموزان از طریق

جلسه طرح کرامت با حضور اعضای مربوطه در سالن شهرداری شهر بهاران برگزار شد.
در این جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران گزیده ای از عملکرد آموزش و پرورش در راستای طرح کرامت را بیان کرد.
سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه پیربکران  به توضیح آموزش پیشگیری به دانش آموزان از طریق اجرای طرح های آموزش مهارت های خود مراقبتی به دانش آموزان به تفکیک دوره های تحصیلی و به تناسب ویژگی های رشد روانی اجتماعی دانش آموزان پرداخت.
وی در ادامه به برگزاری کارگاه های آموزشی برای والدین و کارکنان مدارس در زمینه هایی چون شناخت دوره نوجوانی ، آشنایی با رفتارهای پرخطر و عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان ، راهکارهای فرزندپروری و ارتباط موثر با دانش آموزان ، و شیوه های مراقبت از کودکان و نوجوانان در برابر رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی اشاره کرد.
راهنمایهای آموزشی معلمان برای آموزش معلمان جهت پیشگیری در کلاس درس از موارد دیگری بود که ریاست اداره در این جلسه به توضیح و تشریح آن پرداخت.
یادآوار میشویم ‘طرح کرامت’ یکی از نمونه‌های رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر است که  بصورت پایلوت در شهرستان‌های فلاورجان و ملایر در استان‌های اصفهان و همدان اجرا می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc