کد خبر : 25905
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 0:50

فراخوان شعر «امام ، اسطوره قرن» در شهرستان فلاورجان برگزار شد

  برگزاری فراخوان شعر «امام ، اسطوره قرن» در شهرستان فلاورجان فراخوان شعر با عنوان «امام ، اسطوره قرن» به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان وکنگره ملی سرداران و۱۳۰۰شهید شهرستان فلاورجان در حال برگزاری است. در این فراخوان شعر که به عنوان اولین برنامه از برنامه

 
برگزاری فراخوان شعر «امام ، اسطوره قرن» در شهرستان فلاورجان
فراخوان شعر با عنوان «امام ، اسطوره قرن» به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان وکنگره ملی سرداران و۱۳۰۰شهید شهرستان فلاورجان در حال برگزاری است.
در این فراخوان شعر که به عنوان اولین برنامه از برنامه های کمیته هنری کنگره سرداران و ١٣٠٠ شهید شهرستان فلاورجان برگزار می شود ، شاعران و علاقمندان به حوزه ادبیات ، می توانند اشعار خود را در کلیه قالب های شعری و با موضوعات امام خمینی و انقلاب ، امام خمینی و بصیرت ، امام خمینی و ولایت و امام خمینی و شهدا به دبیرخانه این فراخوان به نشانی اینترنتی ostoore.gharn1400@gmail.com ارسال نمایند.
شایان ذکر است مهلت ارسال اشعار از دوازدهم تا پایان خردادماه ٩۶ می باشد.
گفتنی است علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن ٠٣١٣٧۴٢٠٢٣١ تماس حاصل نمایند و یا به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان مراجعه کنند.
 

 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc